FFA Focus
-
Tri Witcher igre u šest godina. Izvedivo ili ne?
Ako ste se nadali novom prikazu The Witchera 4 na ovogodišnjem Game Awardsu, onda imamo loše vijesti za vas. Ranije…
-
Shadow of the Colossus: Priča o tišini, kolosima i emociji kakvu malo koja igra pruža
Shadow of the Colossus jedna je od onih igara koja se u razgovorima o “umjetnosti u gamingu” spominje gotovo automatski.…
-
Gothic Remake – ekskluzivna prezentacija na Gamescomu
Na ovogodišnjem Gamescomu dobili smo 45-minutnu ekskluzivnu prezentaciju Gothic Remakea, u kojoj su sudjelovali glavni direktor igre, direktor glazbe i…
-
Igrali smo Pragmatu: Kojima u svemiru
Najbolje bih ovu igru opisao dosjetkom – „Kojima u svemiru“. Već od prvih minuta podsjetila me na Death Stranding, ponajviše…
-
Clive Barker’s Hellraiser – najbizarnija igra koju sam ikad igrao
Nisam mogao vjerovati kada sam u inbox dobio nevjerojatnu ponudu da tijekom Gamescoma isprobam igru temeljenu na Hellraiseru. Radi se…
-
Igrali smo Resident Evil Requiem, ovo su naši dojmovi
U našem Gamescom pregledu dolazimo do igre koja je izazvala najveći hype ovogodišnjeg sajma – Resident Evil Requiem. Ovo mi…
-
Stellar Blade PC izdanje – bolje bez zaštite
Stiglo je vrijeme za još jedan PlayStation port za osobna računala. Digitalne jedinice i nule izračunate kroz nabrijani procesor okružen…
-
Top 10 božićnih levela u videoigrama
S obzirom da smo i mi svi u ovom duhu Božića, odlučili smo malo istražiti i naći desetak levela, mapa…
-
Neoptimiziranje igara postalo je norma u 2024. godini
U posljednjih 4-5 godina svjedočimo nevjerojatnom napretku vizuala u igrama. Ray Tracing i druge tehnologije donijele su vizualnu revoluciju, no…
