FFA Focus

Battlefield 1: Kako će dinamična promjena vremena utjecati na ishod bitke

Developer implementacijom dinamične promjene vremena želi postići to da niti jedan trenutak na niti jednoj mapi ne bude isti.

Iz Battlefield 4 pamtimo impresivne promjene vremena, pogotovo na Paracel Storm mapi ili obradi legendarnog Gulf of Omana iz Second Assault ekspanzije. Monsuni i pješčane oluje koje bi u korijenu mijenjale načine ratovanja ipak su bile skriptirane. Dok bismo u BF1 po prvi puta u serijalu trebali dobiti punokrvnu dinamičnu promjenu vremena. I to na svim mapama.

Promjene će se događati na slučajnom uzorku, a kao takve će igračima u većini slučaja biti nepredvidive. Promjene mogu biti malene, poput skrivanja sunca iza oblaka (što će baciti tek manju sjenu na mapu), a mogu biti i značajnije koje će iz srži mijenjati način ratovanja. Dok u modernom ratovanju imamo GPS uređaje ili infracrvene optičke ciljnike koji nam uvelike pomažu u različitim vremenskim uvjetima, u Prvom svjetskom ratu je vrijeme igralo značajnu ulogu na bojištu.

BF1_rain.jpg

Kiša i tmurno vrijeme će snajperiste stopiti s okolinom, ali istovremeno im i otežati posao.

U BF1 će tako magla zbog smanjene vidljivosti eliminirati ratovanje snajperima. Gušća magla će inače otvorenu mapu usmjeriti prema nešto intimnijoj borbi, a umjesto snajpera, aviona i tenkova poželjnije će biti sačmarice i bajonete.

No, vratimo se mi na maglu, koja nam u svim najavama nekako zvuči atmosferski najzanimljivije. U talijanskim Alpama u podnožju brda biti  ćemoobavijeni maglom, dok ćemo usponom “izroniti” iz nje. Jedna mapa će tako u istom trenutku imati dva potpuno različita bojišta, od kojih će svako tražiti posebnu prilagodbu. Veliki utjecaj na atmosferu će imati i kiša, gdje će se kišne kapi cijediti niz oružja, a jaki vjetar će potjerati svu faunu iz okoline.

Battlefield 1 igramo već idući tjedan, i to besplatno u otvorenoj beti, dok puna igra stiže 21. 10. na PC, PS4 i Xbox One.


Sve o Battlefield 1 čitajte na FFA:

Igra

Povezano