Najbolje bih ovu igru opisao dosjetkom – „Kojima u svemiru“. Već od prvih minuta podsjetila me na Death Stranding, ponajviše zbog naglaska na tehnologiju, gadgete i futurističku opremu.
Demo koji smo igrali na Gamescomu nas je smjestio na neimenovani planet, dok je glavni cilj lika jasan – pronaći put natrag na Zemlju. Atmosfera je melankolična, hladna i prožeta osjećajem izolacije, što je dodatno naglašeno vizualnim stilom i tehničkim detaljima okoliša.
Lik Pragmate i gameplay mehanike
Odmah na početku pojavljuje se djevojčica Pragmata, koja već u prve dvije minute pokazuje da posjeduje tehnologiju kojom bez problema onesposobljava robote na način na koji moje oružje nije moglo.
- Većinu demo-a proveo sam rješavajući njene zagonetke koje se aktiviraju prilikom sukoba s neprijateljima.
- Da biste mogli skinuti health bar protivnika, prvo morate riješiti kratku vizualnu zagonetku (kombinacija tipki) dok vas on aktivno napada.
Ova mehanika je zanimljiva, ali već nakon 20 minuta osjetio sam bojazan da bi mogla postati repetitivna, ako ne dobijemo dovoljno varijacija i slojevitosti.
Boss bitka
Na kraju demo-a čekala nas je boss borba koja je bila puno dinamičnija.
- Zahtijevala je kombinaciju pucanja, korištenja gadgeta i suradnje s Pragmatinim sposobnostima.
- Boss je imao više faza, a pobjeda je zahtijevala pravovremeno korištenje svih dostupnih mehanika.
Ovaj trenutak je pokazao potencijal igre – ako se taj balans zadrži, Pragmata bi mogla ponuditi uzbudljiv miks akcije i zagonetki.
Demo mi je ostavio dojam intrigantnog, ali i pomalo opreznog iskustva. S jedne strane, igra izgleda i zvuči fantastično, a mehanika povezivanja pucanja i zagonetki je originalna. S druge, postoji rizik da repetitivnost oslabi ukupni dojam.
Unatoč tome, Pragmata me zaintrigirala i definitivno želim čuti više o ovom naslovu. Prema trenutnim informacijama, izlazak se očekuje 2026. godine.