FFA Focus

Watch Dogs 2 uči na greškama prethodnika i postaje konkurencija GTA

Dvije godine prošle su otkad nas je Ubisoft odlučio počastiti svojom vizijom budućnosti u kojoj vlada tehnologija i u kojoj je privatnost nepoznat pojam. Nakon kišnog Chicaga, vrijeme je da revolucija zahvati zapadnu obalu i San Francisco.

Prvi Watch Dogs obilježio je skandal oko srozavanja vizualne strane igre. Pojavom na E3 sajmu, Ubisoft je oduševio gledatelje predivnim grafičkim prikazom i širokom lepezom mogućnosti hakiranja. Ideja otvorenog svijeta u kojemu pritiskom prsta na zaslon mobitela možemo zaviriti u najdublje tajne ljudi oko nas do tada još nije bila realizirana.

Vrlo originalna ideja trebala je još samo dobru izvedbu kako bi rezultat bio izvrsna igra. Ipak, kako se bližio izlazak igre, to je bilo jasnije da je E3 prikaz bio varka koja će privući čim više potencijalnih igrača. Vizuali konačne verzije nisu bili ni blizu prvotno predstavljenoj verziji te se igra našla pod valovima napada kupaca. Unatoč svemu, igra se dobro prodala te nam sada dolazi nastavak, svojevrsni Ubisoftov popravni ispit.

Iz tmurnog Chicaga selimo na ulice suncem okupanog San Francisca

Nakon događaja u Chicagu, vrijeme je došlo da još jedan grad prijeđe na korištenje ctOS-a, operativnog sustava koji povezuje sve ljude i tehnologiju u nekom području. Sada je riječ o San Franciscu, gdje naš protagonist, talentirani haker Marcus, postaje žrtva ctOS-ovog pokvarenog sistema te odlučuje svoj talent upotrijebiti u borbi protiv tehnološke tiranije. Saveznike će pronaći u DedSecu, pokretu otpora protiv ctOS-a koji je prisutan i u prvom nastavku.

Nastavak se ne čini toliko ozbiljnim kao prvi dio. Crno sive nijanse originala zamijenjene su šarenim bojama, dok će oblake i jesen Chicaga zamijeniti sunčano i toplo vrijeme. To je drastična promjena u raspoloženju koje igra odaje, no mogla bi se pokazati kao pun pogodak i kao točno ono što serijalu treba.

WatchDogs_najava_1.jpg

Pozdravljamo uvođenje bespilotnih letjelica koje bi trebale produbiti gameplay.

Gameplay se prema viđenome nije puno promijenio. Sustav hakiranja produbljen je pa tako ovaj put možemo hakirati čak i aute te ih kontrolirati sa sigurne udaljenosti. Isto tako, uvedeno je korištenje dronova koje će olakšati Marcusov posao prilikom raznih sabotaža koje DedSec izvodi. Vozni model, koji je bio na udaru kritika u prvijencu, prerađen je te se i dalje čini vrlo arkadnim, ali malo spretnijim, stoga se nadamo da ovaj put nećemo razrušiti čitav grad dok se pokušavamo smjestiti na parkirno mjesto.

Uvedene su neke stvari koje su neobjašnjivo izbačene iz prvog nastavka, kao što je pucanje tijekom vožnje. Isto tako, uveden je parkour sistem zbog kojeg nas Watch Dogs 2 još više podsjeća na Assassin’s Creed. Marcus neće koristiti palicu za blisku borbu kao Aiden, već ima interesantno dizajnirano oružje: biljarsku kuglu privezanu za uže. Takvo oružje moglo bi ubrzati blisku borbu te pružiti dinamiku koja bi igrače držala zainteresiranima kroz čitav prelazak.

Mijenjanje vlastite filozofije kao dokaz da Ubisoft misli ozbiljno

Najveća promjena utječe na čitavu filozofiju Ubisoftovih igara još od prvog Assassin’s Creeda. Nakon toliko godina, odlučili su napustiti sistem osvajanja tornjeva koji otključava daljnje istraživanje i aktivira određene aktivnosti vezane uz specifično područje. Upravo je taj sistem bio izvor većine negativnih kritika na Ubisoftove novije igre. Sve su bile bazirane na istoj mehanici, a jedino što se mijenjalo bile su lokacije na kojima se igra odvija. Ovaj ćemo puta od samog početka dobiti otključanu mapu koju ćemo istraživati onoliko koliko želimo. Uvođenjem tog segmenta, Watch Dogs se približio sistemu Grand Theft Auto igara koji bi trebao potaknuti igrača da sam istražuje svijet oko sebe, bez ikakvih ograničenja.

Watch_Dogs_najava_2.jpg

Grad je predivan, i nakon drugo vremena u Ubi igrama otvoren za istraživanje od samog početka. Zbogom “tornjevima”.

Ubisoftovo predstavljanje igre činilo se puno iskrenijim nego što je to bilo prilikom ranijih naslova. Iz videa se može primijetiti da je grafički napredak vidljiv, iako ne nevjerojatan, dok je gameplay mehanika dovoljno redizajnirana da bude poznata igračima prvog dijela, a opet dovoljno zanimljiva da ne bude repetitivna. Ostaje samo dočekati 15. studenog i vidjeti je li Watch Dogs 2 za franšizu ono što je Assassin’s Creed 2 bio za taj serijal.

Više informacija o Watch Dogsu 2 potražite ovdje:

Igra