FFA Focus

Najava | Zaslužuje li Titanfall 2 šansu?

Studio Respawn odlučio je dobrim temeljima postavljenim u prvom nastavku dodati ono što je tamo toliko nedostajalo – dobru priču.

Kako je sve počelo?

Dvojac u sastavu John West i Vince Zampella osnovali su Respawn Entertainment 2010., nakon što su napustili tadašnji Infinity Ward. Dogodilo se to nakon velike prekretnice (neki će otići i dalje i nazvati to revolucijom) koju su napravili u FPS žanru danas kultnim naslovom Call of Duty: Modern Warfare. Razloge odlaska ćemo ovaj puta preskočiti jer je za ovu priču bitno ono što se dogodilo nakon toga.

Respawn je 2014. godine izdao Titanfall, FPS multiplayer u kojem je naglasak bio na korištenju golemih Titana, neke mješavine mecha i egzoskeletona, a sve se baziralo na mečevima 6 protiv 6 u ratom razrušenim svemirskim kolonijama, uz brzu i konstantnu akciju kojoj je dodano trčanje po zidovima (danas gotovo nezaobilazno u COD serijalu), kao i vojnici kojima je upravljala umjetna inteligencija. I sve je to solidno funkcioniralo, a jedini i krucijalni problem bio je u nedostatku bilo kakve priče.

Fokus na kampanju za jednog igrača

Prvi Titanfall nije postigao uspjeh kojem se Respawn nadao i koji prema našem mišljenju zaslužuje, pa se developer za novi nastavak ispraviti jedan od najvećih minusa. U novom nadolazećem nastavku dobit ćemo pravu punokrvnu kampanju za jednog igrača koja bi se trebala bazirati na odnosu pilota i njegovog Titana. Developer je obećao raznolikost tijekom kampanje i podjednako korištenje zapravo dva gotovo suprotna načina igranja.

Igrač preuzima ulogu Jacka Coopera, vojnika koji pripada nečem nazvanom Frontier Militia i koji je poslan na nepoznati planet gdje mora pronaći Titana BT-7274 koji je pripadao njegovom bivšem suborcu, a trebao bi mu pomoći u borbi protiv vanzemaljskih stvorenja i ljudskih neprijatelja koji pripadaju Interstellar Manufacturing Corporationu. Igračima će na raspolaganju biti više načina za ostvarivanje svojih ciljeva (stealth, borba na daljinu ili juriš s borbom prsa o prsa), a bit će tu i parkour elemenata, platformskih izazova i zagonetki. Kako će sve to izgledati, možete se uvjeriti u videu koji slijedi.

Kakav će biti multiplayer?

Nitko se nije previše žalio na multiplayer komponentu koju je ponudio prvi nastavak i, svjesni te činjenice, developeri su se odlučili na dodatno produbljivanje gameplaya tako da su nadogradili način i sustav napredovanja, kao i same načine igranja. Od gaming mehanika za pilota bit će tu popularno uklizavanje, “nož” koji se baca i otkriva lokaciju neprijatelja, hologramski pilot koji imitira pokrete igrača i zbunjuje neprijatelja, “grappling” kuka koja će igrača povući na obližnju građevinu ili neprijatelja i njih još nekoliko.

Kad igrač prikupi dovoljno bodova za “prizivanje” Titana, isti će se spustiti na bojište/mapu. naravno, Titani su daleko sporiji od pilota, ali se mogu pohvaliti većom sirovom snagom i vatrenom moći. Modeli Titana iz prvog nastavka neće se vraćati, već ćemo u novoj igri imati priliku koristiti šest novih. Njihovi nazivi su Scorch, Ion, Ronin, Legion, Tone i Northstar i svaki će imati jedinstvene mogućnosti i sposobnosti.

Sve se to moglo isprobati u beta testiranju multiplayera (bila su dostupna samo dva Titana), a sve detalje pronaći ćete u članku ispod:

Titanfall 2 | Isprobali smo multiplayer technical test

tf2 1

Odgovor na pitanje iz naslova

Titanfall 2 definitivno zaslužuje šansu. To će potvrditi i ocjene koje su već počele pristizati. kao što smo spomenuli, velike nade polažu se u kampanju za jednog igrača koja bi mogla biti bolje i od one u Battlefield 1 (pročitajte svježu recenziju – KLIK). Sigurno će se naći igrača kojima više odgovara radnja i setting smješten u svemir i budućnost, kao i mogućnost upotrebe futurističkih oružja i žustra akcija prepuna skakutanja (tu se recimo Call of Duty: Infinite Warfare pretvorio u nešto neprepoznatljivo i prije izlaska gotovo ispao iz konkurencije).

Još jedna pohvala mora se uputiti Respawnu koji je odustao od politike premium DLC-ova koji se plaćaju i odlučio mjesecima nakon izlaska igre besplatno objavljivati nove mape i načine igranja.

Titanfall 2 izlazi 28. listopada za PlayStation 4, Xbox One i PC, a ako vas dosad napisani tekst nije natjerao da barem razmislite o nabavci, možda će to uspjeti tek objavljenom launch traileru.

https://www.youtube.com/watch?v=EXwdWuSuiYA

Igra