Čak i poslovično škrti Rockstar po pitanju informacija, nije uspio spriječiti curenje nekih sočnijih stvari o igri, a koje vam donosimo unutar ovog mega velikog teksta.
Red Dead Redemption 2 nakon dvije odgode konačno je “100%” potvrđen za jesenski izlazak ove godine. Tako bismo RDR na PlayStationu 4 i Xbox One trebali igrati 26. 10. 2018. Kroz samo dva trailera, ali i brdo informacija koje su procurile iz relevantnih izvora, na jednom mjestu vam donosimo sve što trebate znati o nadolazećoj Rockstarovoj uspješnici.
Potvrđeno je, Red Dead Redemption 2 igrati ćemo u čizmama samo jednog protagonista (osim ako se ne dogodi nešto kao kraj “jedinice”, ali ne bismo spojlali sad). Arthur Morgan možda je jedan od najprljavijih protagonista s kojima smo imali prilike upravljati u Rockstarovim igrama. A igrali smo u ulogama ljudski zbilja odvratnih likova.
Morgan je istaknuti član Dutch’s bande s kojom smo se susretali u prvom dijelu i protiv čijeg lidera smo se borili, i kao takav je poznat kao nemilosrdni pljačkaš kojem nije nastrano ni ubojstvo, a njega i njegovu bandu pratiti ćemo upravo kroz njihova razbojništva. Koji će, kako kažu iz Rockstara, pokušati preživjeti na surovom Divljem zapadu. Neki su u to vrijeme preživljavali moktropnim radom, primjerice uzgojem stoke od jutra do mraka, dok su drugi pljačkali i ubijali. Dakle, Red Dead Redemption 2 definitivno neće biti jedno prosvijetljujuće iskustvo s većinski dobronamjernim motivima. Ali mi to ni ne tražimo.
Radnja se odvija prije prvog Red Dead Redemptiona, a kako znamo od prije da je i protagonist prve igre John Marston (prije događaja iz jedinice) bio član iste bande, nije isključeno da i njega sretnemo negdje tokom igre. Pa čak i surađujemo kroz priču. Dok se ne odluči odvojiti.
Od ostalih potvrđenih likova tu su Dutch Van der Linde – lider bande, kao i Bill Williamson koji je Johnu Marstonu bio prva meta u Red Dead Redemptionu.
Svijet življi nego ikada
O svijetu Red Dead Redemptiona 2 nagađa se već godinama, pa je tako s vremenom procurilo i više iteracija mapa za koje su mnogi tvrdili da su “prava stvar”.
Jedna od mapa koje su procurile iz igre.
Kako bilo, sigurno je da će mapa, u odnosu na jedinicu, biti znatno veća i raznolikija. Tako će, a potvrđeno je kroz dosad plasirane trailere i screenshotove, veliki dijelovi mape imati sniježne predjele, kao i one močvarne. Uz naravno karakteristične pustinjske predjele Divljeg zapada.
Svijet će u odnosu na jedinicu biti uvelike življi. Već smo naviknuli u ovakvim igrama na implementaciju pune promjene dana i noći, međutim, NPC-evi bi svojeg postojanja trebali biti svjesniji nego ikada. Tako će, kad padne mrak, gradovi biti pusti, vlasnike trgovina ćete moći vidjeti kako zatvaraju svoje prostore, oživjeti će saloni i bordeli… Isto tako, NPC-evi će i bolje reagirati na vremenske uvjete, pa će se ljudi sklanjati i skupljati svoja stada uoči kiše. Sve to su sitnice koje će imati velikog značaja po pitanju imerzije.
Kad smo kod trgovina i njihovih vlasnika, osim što ćemo od njih moći kupovati i prodavati im opremu (poput kože životinja koje lovimo), od njih ćemo moći i preuzimati razne zadatke i misije. Također, susretati ćemo se i s raznim švercerima koji će svoju robu nuditi i povoljnije, međutim, određeni rizici će postojati i tu.
{loadposition ia1}
Kakva bi to igra na Divljem zapadu bila bez kockanja? I ne samo kockanja, već i raznih drugih nadmetanja poput 1 na 1 revolveraških dvoboja. Iako nije sigurno hoće li ovo potonje biti prisutno u online mutlipayeru, za kockanje je gotovo sigurno da će biti prisutno. Dakle, možemo očekivati igre pokera, Black Jacka, a mi se nekako nadamo i konjskih utrka ili barem borbi pijetlova.
Iako za konjske utrke na koje se možemo kladiti nismo sigurni, gotovo je sigurno da ćemo se unutar svijeta Red Dead Redemptiona 2 moći direktno utrkivati u različitim konjskim utrkama, i ne samo konjskim, nego i onim s konjskim zapregama (kočijama).
Kad smo kod vozila, od provjerenog izvora je potvrđeno kako će, osim klasičnih konja i kočija (koje će se razlikovati po modelima), dostupni biti i rudarski vagoni, kao i ručne prikolice. Nismo sigurni čemu bi služile ručne prikolice, ali možemo pretpostaviti da će u određenim misijama na kratku relaciju trebati prenijeti određene količine eksploziva ili neke druge sreće.
Također, vlak će kao i u jedinici igrati veliku ulogu, čiji bi sistem željeznica u novoj igri trebao biti nešto kompleksniji. Iako same vlakove nećemo moći voziti, ovaj put ćemo se moći kretati kroz same vagone te ih pljačkati, a prema svemu sudeći vlak će biti jedan od načina brzog putovanja kroz svijet.
Na jednom screenshotu vidjeli smo protagnoista kako hoda kroz močvaru s vodom do prsa, stoga bismo mogli zaključiti, kako će za razliku od jedinice igrači moći i plivati. Ako već nećemo moći plivati, definitivno će se moći loviti riba uz koju će biti vezani i poneki trofeji. Tu je i lov na životinje, od kojih će neke biti posebno rijetke te za koje ćemo se trebati posebno pomučiti.
Sama priča bi trebala imati više različitih krajeva, pa ćemo i mi kao igrači kroz igru moći birati različite ishode i donositi svoje vlastite odluke. Koje će kasnije imati utjecaja na priču. Ali to je nešto na što smo se već i naviknuli danas, posebno s posljednjim GTA V.
Online stiže jakim galopom
Na online aspekt igre stavljen je veliki naglasak, pa se nagađa da je upravo ta komponenta igre glavni razlog dvije uzastopne odgode izlaska igre. Nakon što su iz Rockstara na primjeru GTA V uvidjeli da uspješno odrađeni online model može studiju donositi velike financijske prihode i godinama od izlaska igre, Rockstar zajedno s izdavačem Tak Two-om definitivno ne želi propustiti učiniti to isto i s novim Red Dead Redemptionom.
Tri multiplayer moda potvrđena od strane povjerljivog izvora su svojevrsni Battle Royale, Revive & Survive i Money Grab.
- Battle Royale jedini od sva tri nije opisan od strane izvora, međutim, možemo nagađati kako će se raditi o klasičnom Battle Royale modeu s nešto manjim brojem igrača na koji smo naviknuli u Playerunknown’s Battlegrounds ili Fortniteu.
- Revive and Survive suočava dva tima u borbi do posljednjeg preostalog. Suigrači se mogu oživljavati, a jednom kada umrete i nitko vas ne oživi, igra je za vas završena.
- Money Grab je CTF mode, koji će umjesto zastave imati vreću zlata. Cilj je, naravno, vreću zlata ukrasti i dovesti u svoj tabor prije drugog tima.
U onlineu, kao i u single player djelu igre moći ćemo kupovati šatore koje ćemo zatim moći i nadograđivati, međutim, još uvijek nema naznaka da će se to isto moći raditi i s nekretninama.
Sigurni smo i kako će u online djelu igre postojati svojevrsne “heist” misije, utrke, kockanje, kao i zajednički lov na životinje s prijateljima. Kako bi produžili trajnost i osigurali si financijski prihod kroz naredne godine, mikrotransakcije su gotovo pa sigurne, ali u tom slučaju igračima treba osigurati i kupovinu različitih virutalnih predmeta i tvorevina.
Primjerice, bolje trenirani konji, kočije, nekretnije i šatori, oblekica, različiti arsenali oružja…sve bi to trebalo biti dostupno igračima u Red Dead Onlineu.
Ipak, Divlji zapad nije neko okružje koje bi imalo potrošački potencijal kao jedan GTA serijal, stoga je za očekivati kako će s tog online aspekta GTA Online ostati u Rockstarovom fokusu, dok će Red Dead Redemption 2 ipak veći fokus na single player komponenti igre. Isto tako ne želimo da nas se krivo protumači, voljeli bismo dobru i kvalitetnu online komponentu, međutim, ne nauštrb kvalitete i kvantitete djela igre za jednog igrača.
{loadposition ia1}
I to je to što zasad znamo o jednoj od igara koja već sad konkurira za najbolju igru godine. Pa i generacije. Kako budemo dobivali nove informacije, tako ćemo i popunjavati ovaj članak, pa vam preporučamo spremiti ovaj link među “favorite” i vratite se ponekad.