Recenzija | Titanfall 2

Povodom objave Titanfalla 2 kao besplatne PlayStation Plus igre u prosincu, ističemo našu recenziju od prije 3 godine koja je donijela samo hvalospjeve.

10.11.2016. Titanfall 2 recenzija

Titanfall je definirao moderni twitch shooter ove generacije sa svojim sustavom kretanja kojeg su brojni developeri pokušavali iskopirati te na to dodao i napetu borbu mechova koja bi praktički mogla proći kao dodatna igra koja je pružila nezaboravnu dinamiku u igri. Nažalost, iako je osnova igre bila odlična, igra nije imala dovoljno sadržaja, a najveći problem bio je upravo nedostatak kampanje jer je Respawn odlučio spojiti „kampanju“ s multiplayerom. Završni proizvod bio je dosta razočaravajuć budući da se zapravo radilo o multiplayer mečevima s dodatkom voiceovera koji je bio dosta zaboravan.

S Titanfallom 2, developeri su odlučili poslušati sve kritike i isporučiti nam ono što smo tražili. Dobili smo pravu kampanju koja se baš fokusira na spomenutu dinamiku između igrača i Titana, a multiplayer je dodatno razrađen i ispoliran te pruža veću trajnost. Ako ste obožavatelj originala ili vam je dosta Call of Dutyja i tražite novi brzi shooter, ovo je igra za vas.

Titanfall 1

Ovakvu kampanju smo tražili

Najveći dodatak je kampanja za jednog igrača. Respawn Entertainment u velikom broju čine bivši developeri Infinity Warda koji su nam pružili neke od najboljih COD igara i to se itekako osjeti u Titanfallu 2. Ljudi znaju napraviti kampanju; od samog početka kampanje na svakom se koraku osjeti ispoliranost i kvalitetan dizajn levela, a sve je to popraćeno odličnim tempom. Iako kampanja traje tek pet sati, vidi se da je Respawn imao namjeru zadržati kvalitetu kroz kampanju koja vuče na ponovno igranje. Nema dosadnih fillera, samo akcija i epske scene, a kada se i dogodi predah od akcije, prikazuje se odnos između našeg lika i njegovog Titana koji je prava zvijezda ove igre.

Igrate kao Jack Cooper, običan vojnik koji je u treningu kako bi postao Militia pilot, no nakon dramatičnih događaja na početku igre (koje vam neću spojlati), Cooper ipak postaje pilotom Titana BT-7274 kojim je pilotirao njegov bivši zapovjednik. Naš dvojac će kroz kampanju proći kroz nezaboravne levele i prave boss borbe te će sve završiti u velikom finalu koje jednostavno morate odigrati. Posebno pamtljiva su zadnja dva levela i na najbolji način pokazuje koliko su developeri iz Respawna talentirani i sposobni napraviti pravu kampanju. Pravo iznenađenje je misija na sredini kampanje koja unosi novu mehaniku i sjajan level dizajn. Boss borbe su dosta zanimljive zbog mehanika igre, no mogle su biti nešto izazovnije.

Titanfall 2

Iako scenarij nije ništa posebno, kao i sama priča, način na koji se igra odvija kroz predivne lokacije i odličan odnos između brojnih likova, a pogotovo između Coopera i BT-a, ovu igru podiže na novu razinu. Iako dosta bazičan, igra čak ima i sustav razgovora koji donosi dodatan replay value i na zanimljv način obogaćuje atmosferu igre. Iako mi osobno kampanja nije bolja od ovogodišnjeg Dooma, Titanfall 2 je definitivno jedna od najboljih kampanja koje smo mogli zaigrati još od Metro: Last Lighta. Definitivno preporučam da igru odigrate na hard težini koja će vam odlično poslužiti kao priprema za brz i napet multiplayer.

Odličan multiplayer postao je još bolji

Moram priznati da je beta tj. tehnički test kojeg smo zaigrali prije izlaska igre bio dosta slab; vjerujem da je mnogima pokvario dojam s obzirom da je igra izgubila dosta osobnosti u toj probnoj verziji u kojoj su Titani bili osjetno slabiji i jako bi se rijetko pojavili, a sam movement je bio dosta sporiji i sve je nekako djelovalo bitno slabije od originalna. Respawn je na neki način uspio preokrenuti taj test; poslušao je fanove te uveo ključne promjene.

Titan timer je opet vraćen kako bi se vratio epski osjećaj brzog dobivanja Titana, kao i AI u modeovima poput Attrition, a movement je ubrzan kako bi se opet ostvario onaj nezaboravan flow iz originala. Najveća kritika originala je bila nedostatak sadržaja, a upravo je to Respawn dodatno razradio i pružio pravi sustav napredovanja i još više opreme i načina za kustomizaciju. Titani sada nemaju sposobnosti obnove štitova, a uz to podjeljeni su u šest klasa kako bi se izbjeglo stvaranje moćnih buildova koji su dominirali kao u prošloj igri. Sada kada vidite određen dizajn Titana, odmah znate na što je sve sposoban i koje mogućnosti ima. Hero pristup je itekako popularan u modernom gamingu, no u Titanfallu za Titane dosta dobro funkcionira, iako će neki sigurno preferirati stari sustav. Isti pristup koristi se i za same Pilote. Svaka sposobnost vam daje i poseban izgled vašeg pilota, pa tako uvijek možete prepoznati neprijatelja i njegove sposobnosti. Jedan od najznačajnijih novih abilitya je novi Grapple hook koji će dodatno ubrzati sustav kretanja, a isti se može koristiti i za privlačenje neprijatelje te za egzekuciju melee napadom.

Titanfall 3

Rodeo sustav je isto promijenjen. Sada kada skočite na neprijateljskog Titana, možete izvući bateriju i ubaciti je u vlasititi ili prijateljski Titan te osigurati boost u energiji što donosi novu dinamiku i taktiku koja dodatno proširuje mogućnosti. Sustav napredovanja je isto tako promijenjen. Sada se leveli dižu prikupljanjem “Meritsa” koje dobivate izvršavanjem određenih izazova koji uključuju sve od završavanja mečeva pa do podizanja razina oružja.

Uz to dobivate i in-game creditse koji služe za otključavanje opreme ili oružja prije nego što dostignete potreban level. Kada dostignete levecap, možete krenuti u novu generaciju levela koji vam poništava svu opremu, a ideja je da ako želite dostići najveći level generacije, da kroz svih 10 generacija otključavate svu opremu koristeći creditse kako biste na kraju sve otključali. Naravno, ako vas ne zanima regeneracija, možete ostati u postojećoj generaciji kada otključate svu opremu do 50. levela, no najzanimljiviji dodaci za kustomizaciju, poput cammoa, traže regeneraciju. Ovo će definitivno osigurati trajnost igre za sve one koji žele dostići najveći rank.

Sama kustomizacija je uistinu dobro odrađena pa ćete tako dobiti brojne cammoe, oružja i dodatke kako bi napravili idealni loadout. Burn kartice su zamijenjene novim boostovima, i ovo je stvar koja se sigurno neće svima svidjeti s obzirom da je novi sistem dosta pojednostavljen i bliži klasičnom scorestreaku nego taktičkom odabiru kao u orignalnom Titanfallu. Boostovi su dobro raspoređeni, a poznati Smart Pistol je ovog puta dostupan isključivo kao boost. Neki će sigurno više preferirati novi sustav iz razloga što nema toliko overpowered karata i kombinacija kao u originalu, no vjerujem da će fanovi tražiti i stari sustav.

Titanfall 5

Mape su većinom dosta dobro odrađene, no ima nekoliko koje baš i nisu na razini originalnog Titanfalla. Nadamo se da će Respawn pružiti bolje mape u DLC-ima, a svima nam poznati Angel City iz originala stiže već idući mjesec. Ono za što EA i Respawn zaslužuju najveću pohvalu je činjenica da će čitav DLC program biti u potpunosti besplatan. Dakle, nema season passa ni odvajanja igrača, već će svi nakon kupovine igre imati potpuni pristup čitavom sadržaju. Nadamo se da će i ostale igre slijediti taj primjer.

Tehnička strana

Titanfall 2 sigurno nije najljepša igra na tržištu s tehničke strane, no zbog art pristupa ova igra jednostavno blista. Respawn je sve to začinio s nevjerojatno dobrim performansama koje će vam pružiti konstantnih 60 FPS-a na svim platformama zbog dinamičke rezolucije i minimalan input lag na kontrolama. Igra koristi modificiran Source pokretač i završni proizvod izgleda uistinu sjajno. Od predivnih početnih lokacija pa do vrhunca na kraju, u svakom set-piece momentu imate kontrolu i igra izgleda vrhunski, a isto se može reći i za multiplayer, bilo da ste u velikim okršajima između brojnih Titana ili spajate wall-runove, svakog trenutka možete računati na izuzetno precizne kontrole.

Titanfall 4

Titanfall 2 je fantastična igra koja je definitivno izašla u najgore moguće vrijeme, između Battlefielda 1 i Call of Duty: Infinite Warfarea. To se itekako osjeti na prodaji igre, kao i na broju igrača. Nadamo se da će Titanfall 2 ipak dobiti svoju publiku jer to, zbog same kvalitete i besplatnih DLC-ova, sigurno zaslužuje. Respawn je u potpunosti nadmašio original i pružio nam sjajnu kampanju za jednog igrača te razrađen i zabavan multiplayer.

Titanfall 2 recenzija

90

Respawn je u potpunosti nadmašio original i pružio nam sjajnu kampanju za jednog igrača te razrađen i zabavan multiplayer.