Recenzija | Unravel Two

Švedski developer pod imenom Coldwood Interactive sve je iznenadio uistinu slatkim Yarnijem te s pomalo neugodnim, ali simpatičnim predstavljanjem prve igre pod imenom Unravel. No, na ovogodišnjem E3-u došao je i nastavak imenom Unravel Two. I opet je dobar.

Simpatični Yarni vratio se ove godine te je na EA Play E3 koneferenciji Coldwood Interactive predstavio Unravel Two i ponovno nas je sve na prvu kupio svojim prikazom kao i novim gameplay elementima, a ukoliko niste čuli datum izlaska igre – igra je, iznenađujuće, izašla taj isti dan.

Unravel Two, iako ime sugerira da se radi o direktnom nastavku na prvu igru, to ipak nije, već je više nekakva vrsta spin-off igre koja se nadovezuje na original i predstavlja nove gameplay elemente kao i sasvim drukčiju priču.

Yarni više nije sam

Naš dragi Yarni se, naravno, vratio kao protagonist, ali ovog puta je dobio i svog kolegu/kolegicu kojeg odmah na početku igre upoznajemo i doslovno se povezujemo vunom kako bismo prošli kroz nove izazove. Novog Yarnija možemo u potpunosti modificirati i urediti po našem guštu te nam igra nudi različite boje, oblike Yarnija, kao i različite tipove očiju. Oba se Yarnija mogu na isti način „preurediti“, no ja sam ih ostavio u istim bojama kao i na početku igre.

Cijela radnja Unravela Two počinje brodolomom Yarnija, nakon čega ga more izbaci na obalu gdje upoznaje drugog Yarnija. Cilj igre je taj da pokušamo obnoviti svjetionik, koji ne radi, a koji je Yarnija koštao brodoloma.

Igra je ovoga puta orijentirana na multiplayer kooperativnu igru, no na naše razočaranje, ograničena je isključivo na lokalni multiplayer s drugim igračem u istoj prostoriji što je stvarno šteta jer, iako svi volimo igrati sa prijateljima za istim ekranom, ne bi bilo loše da postoji mogućnost pravog online multiplayer co-op-a. No što je tu je, nadam se da će doći nekakvo ažuriranje koje će u budućnosti i to omogućiti.

Novi prijatelj – novi izazovi.

Iako je igra zamišljena kao co-op iskustvo, dužim pritiskom na trokut DualShock 4 kontrolera dva se Yarnija isprepletu u jednog i možemo igrati solo s jednim likom. Ipak, s obzirom kako je riječ o co-op platformeru, više-manje sve zagonetke osmišljene na način da oba Yarnija surađuju kako bi se riješio level. Pritiskom na trokut Yarniji se odvajaju jedan od drugoga i možemo birati kojeg želimo kontrolirati u određenom trenutku. Možda zvuči komplicirano, ali zbilja nije i vrlo brzo ćete se naviknuti na kontrole i zabavan gameplay s dva Yarnija.

Unravel Two je kao platformer ovoga puta puno bolji od svog prethodnika, koji je na trenutke znao biti frustrirajući, jer određene zagonetke je naprosto bile nemoguće proći, a da bar jednom ne izgubimo život. Unravel Two nije iznimka, ali to se događa znatno rjeđe, jer uslijed korištenja dva lika i znatno boljih kontrola, cijelo je iskustvo puno brže i glađe nego li je to bilo u originalu.

Zarazan gameplay i dobrodošli novi elementi

Ovog puta možemo koristiti dva Yarnija kako bismo se zaletjeli ili zanjihali do određene prepreke, pa koristeći drugog Yarnija kao određeno sidro možemo se uspeti pomoću vune i proći level bez većih problema i frustracija. Gameplay je zarazan, kao i njihanje koje je ovoga puta znatno bolje izvedeno i pruža zadovoljstvo kada spojimo tri ili četiri “ljiljane” zaredom. Također, treba naglasiti kako checkpoint sustav radi puno bolje nego u prvom nastavku.

Igra je, kao i prethodnik, apsolutno prekrasna s širokom paletom boja kao i samih detalja poput prekrasne vode, lišća, vatre, dima i ostalog. Ako vam je prvi nastavak bio vizualno bio dojmljiv, onda će vam se svidjeti i nastavak Treba spomenuti da se igra, kao i prethodnik, izvodi u 60 sličica po sekundi, dok na PS4 Pro i Xbox One X ima podršku rezolucije do 1440p, što znači da je rezolucija dinamična između 1080p i 1440p. Što je razočaravajuće za vlasnike skupljih konzola.

U igri ćemo, osim drugog Yarnija, nailaziti i na druge prijatelje.

Priča Unravela Two je pomalo zbunjujuća i nema nekakve poveznice sa samim likovima kroz cijelu igru. U pozadini, dok igramo, možemo vidjeti nekoliko silueta koje nam pokušavaju ispričati nekakvu priču, no igra ni u jednom trenutku nije pokušala objasniti o čemu se radi. Nije da je to toliko bitno u ovakvoj igri, no nakon prvog nastavka koji je imao lijepu, emotivnu radnju, ovo je definitivno razočaranje.

Unravel Two je sveukupno zabavan i isplati ga se odigrati ukoliko ste ljubitelji simpatičnih platformera kojih danas ima sve manje i manje. Igra košta tek dvadesetak eura, glavni dio igre možete proći u 5 do 6 sati, a ako vam ni to nije dovoljno, tu je i još 20 „izazova“ koji su, kako i samo ime govori, poprilično izazovni.