U svega 3 mjeseca. Impresivno.
Čini se kako se određeno igranje na rizik isplatilo te Josef Fares i njegov studio Hazelight ne mogu biti sretniji. Kooperativna split screen bježanija iz zatvora A Way Out je postigla to da je igru u razdoblju od njenog izlaska pa do sada igralo 2,6 milijuna igrača.
Sam Electronic Arts priznaje da je A Way Out definitivno nadmašio njihova očekivanja po pitanju igranja i prodaje te se čini kako će oni i Hazelight i dalje održavati, prema Faresovim riječima, super odnos. Hoće li to slučajno značiti neki novi nastavak u budućnosti? Tko zna. Hazelight trenutno radi na novoj igri još otkako je A Way Out izašao, ali se o dotičnoj trenutno ništa osim toga ne zna.
https://www.youtube.com/watch?v=VWvRa4D98Zg
Zašto je A Way Out uspio? Najvjerojatnije zbog toga što je pogodio formulu kako split screen igranje u dvoje definitivno nije stvar prošlost, već svojevrsni dašak svježine u današnjem online igranju. Poanta da uvijek znamo što se u svakom trenutku događa s dvojicom protagonista (Leo i Vincent) dok pokušavaju zajedničkim snagama pobjeći iz zatvora je nešto novo. Ako niste još sigurni biste li nabavili frenda/frendicu i igrali igru, svakako bacite oko na našu recenziju. A Way Out je izašao za PlayStation 4, Xbox One i PC i za igranje je dovoljna jedna kopija igre.
{loadposition pratinas}