Vijesti

Activision istražio: Gašenjem SBMM-a izgubio bi većinu Call of Duty igrača

Skill-based matchmaking bila je i ostat će vječna tema rasprava FPS igrača. Je li bolje sa spajanjem igrača po skillu, ili bez? Oba tabora navode bolje i lošije argumente, ali Activision sada ima možda i najsnažniji argument da ostavi stvari kakve jesu u Call of Dutyju.

Naime, ranije ove godine proveo je eksperiment na većem broju igrača u Modern Warfareu 3, a potom je naveo zaključke u objavljenom istraživački radu. Jedan bazen igrača spajao je ublaženim uvjetovanjem skilla, a drugi bazen nastavio je spajati kao i dosad.

Rezultati su pokazali kako je u prvom bazenu 90% igrača nastavilo manje igrati nego dosad, dok je 10% najboljih igrača nastavilo igrati više jer pobjeđuju. Kada bi se trend nastavio, smanjio bi se opći broj igrača, a Activision zaključuje kako to nije u interesu ni u ovih top 10% igrača, budući da bi gušćom konkurencijom boljih igrača spali među top 20 ili čak top 30 posto najboljih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bez SBMM-a većina igrača bi napustilo igro

“U konačnici, ovo bi rezultiralo lošijim iskustvom za sve igrače, jer bi bilo sve manje i manje dostupnih igrača za igranje,” zaključuje Activision.

Što se dogodi kada se još više ublaži spajanje po skillu? Tada, pokazao je eskperiment, 10-20% najboljih igrača češće odustaju, a ostalih 80% se vraća, međutim, generalno gledano više igrača igra te se više igrača vraća igranju s potpuno uključenim SBMM-om.

Kada bi potpuno isključio SBMM, developer je uvjeren da bi u nekoliko mjeseci izgubio većinu igrača. Što je ujedno i odgovor na pitanje hoće li Call of Duty: Black Ops 6 imati modove bez SBMM-a. Neće.

Igra

Povezano