
Još jedan Call of Duty u nizu, ove godine Black Ops 7, nekako je prošao ispod radara, ponajviše zbog velikog povratka konkurencije. Battlefield 6 prezueo je svjetla reflektora na sebe, otvorena beta brojala je nikad više igrača, rekordi se ruše, hype je ogroman, a čini se da su toga itekako svjesni u Activisionu.
Na Nicki Minaj, Neymaru te ostalim infantilnim skinovima brojale su se milijarde, istim smjerom Activision je krenuo i s Black Ops 7 kada je kao preorder bonus skinove ponudio nekakvog duha i klaunovskog robota, ali sada je stigla nagla promjena smjera.
“Znamo da se u posljednje vrijeme puno raspravlja o identitetu Call of Dutyja. Neki od vas su nam dali do znanja da smo se udaljili od onoga što je serijal činilo posebnim: uranjajuće, intenzivno, snažno i u mnogim aspektima prizemljeno iskustvo. Tu povratnu informaciju shvaćamo ozbiljno. Čujemo vas”, stoji u novoj blog objavi.
Black Ops identitet
“U Black Opsu 7 paketi i predmeti bit će oblikovani tako da odgovaraju Black Ops identitetu. Čujemo vaše povratne informacije. Moramo pružiti bolju ravnotežu i vratiti se na uranjajuće, klasično Call of Duty iskustvo.”
Nastavlja se s objašnjenjem kako je BO7 zapravo spiritualni nasljednjik na BO2, dakle opet prizemniji, a to je ujedno i opravdanje zašto se skinovi iz BO6 neće prenositi u ovogodišnji BO7. Jer im tamo nije mjesto. Podsjetimo, prošle godine opravdanje za ne prenošenje skinova bilo je tehničke prirode, ažurirani engine itd.
Međutim, sve to će se prenositi u ostala Call of Duty iskustva, poput Warzonea, pa u novoj godini i narednim sezonama battle royalea i dalje očekujte pregršt šarenila, ljubičasto-zlatnog šarenila i ostalok kiča.



