
Activision mijenja strategiju nakon što je negativan odjek oko Black Opsa 7 i lošiji prodajni rezultati jasno pokazali da model MW pa BO pa opet MW pa opet BO više ne funkcionira.
Tim koji čine Treyarch, Sledgehammer, Infinity Ward i Raven objavio je kako više neće raditi uzastopna izdanja Modern Warfarea ili Black Opsa.
Razlog je, kažu, jednostavan. Svaka nova godina nadalje mora donijeti jedinstven Call of Duty, a ne osjećaj ponavljanja. Nakon dva MW-a zaredom (2022., 2023.) i dva Black Opsa zaredom (2024., 2025.), igrači su ove godine jasnije nego ikad glasno poručili kako je dosta rotacije po inerciji. BO7 je pritom imao posebno težak start s prilično mlakim recenzijama, a prodaja je u Europi je čak 63% lošija u odnosu na Battlefield 6 i više od 50 posto u odnosu na prethodni Black Ops 6.
Konkurencija zlata vrijedi
U priopćenju nadalje priznaju da franšiza nije ispunila očekivanja dijela zajednice. Kao prvu gestu dobre volje otvaraju BO7 Zombies multiplayer u besplatnoj probnoj verziji idući tjedan uz Double XP event, uz obećanje da će podrška kakvu pripremaju za igru bit dosad neviđena, kako bi unatoč lošem startu BO7 izborio dobar status jednom kada se godinama u budućnosti bude osvrtalo unatrag.
Dakle, da rezimiramo. Buduća izdanja Call of Dutyja, poručuju, bit će jedinstveno iskustvo, a ne tek kozmetičke inovacije poput posljednjih godina. Uvjereni su kako su najbolji dani franšize tek pred nama, a premda to ne priznaju, konačan povratak Battlefielda 6 najbolja je stvar koja im se dogodila posljednje desetljeće. Kako Microsoftu i Activisionu, tako i nama igračima, jer konkurencija je uvijek dobra.



