Vijesti

Amazon gaming divizija otpustila nekolicinu ljudi jer engine nije bio dobar

Amazon već godinama najavljuje veliki ulaz u gaming industriju. Okupili su developere, formirali nekoliko studija i najavili nekoliko igara. Razvoj tih istih igara također traje već godinama, međutim, nikad nismo dobili konkretnih prikaz istih.

Baš u vrijeme E3 prošlog tjedna počelo se šuškati o velikim otpuštanjima unutar gaming divizije, koja su i potvrdili iz Amazona, međutim, istovremeno su naglasili i da se radi samo o reorganizaciji, te da to nije kraj njihovim gaming aspiracijama.

Engine za single player igre

Glavni Amazonov problem bio je, kako je potvrdila nekolicina developera, njihov vlastiti grafički pokretač Lumberyard, koji u biti nije 100% njihov, već se radi o prerađenom CryEngineu. Pokretač sam po sebi nije problem. Problem je svrha korištenja pokretača. Naime, s pokretačem dizajniranim prvenstveno za single player igre oni su htjeli stvarati velike online igre i svjetove. Što im nije išlo za rukom, i sva tri velika AAA projekta su propala, od kojih je jedan i službeno završio svoj razvoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Amazon sa svojom gaming divizijom ipak ide dalje, dok tek treba vidjeti kako će se riješiti problem pokretača. Kako bilo, sama kompanija je i dalje veliki igrač u gaming industriji, prvenstveno zbog 100-postotnog vlasništva Twitcha, kojeg su 2014. godine kupili za milijardu dolara, nakon što isto nije pošlo za rukom Googleu.

Povezano