AMD-ov pandan Nvidijinom DLSS-u za upscale rezolucije stiže na Xbox te su najavljene prve dvije igre koje će ga koristiti.
FidelityFX Super Resolution svoju premijeru će imati u dosadašnjoj PS5 konzolaškoj ekskluzivi Deathloop, a koja na Xbox stiže u jesen. Nešto kasnije, u listopadu, uz podršku za FSR 2.0 će izaći i Forspoken, naslov u koji Square Enix polaže velike nade.
AMD je na GDC prezentaciji najavio kako će uskoro i svi drugi developeri moći raditi s FidelityFX Super Resolution 2.0 tehnologijom za Xbox igre, ali još uvijek nisu spremni prognozirati kada će ona ući u širu upotrebu.
Bolja slika uz iste performanse
U ovoj upscaling tehnologiji već neko vrijeme uživaju igrači na PC-ju. Radi se o AMD-ovom proizvodu koji se širi brže nego ijedan drugi dosad, a postiže jako dobre rezultate u rekonstrukciji niže rezolucije na višu, uz značajne uštede procesorskog potencijala za neke druge stavke, poput boljeg izvođenja. Primjerice, God of War se uz uključeni FSR izvodi 30% do 60% bolje, ovisno koji grafički mode odabrali.
FidelityFX Super Resolution 2.0 nova je verzija ove tehnologije, a AMD obećava bolje rezultate i glađu sliku koristeći nove algoritme. “Napravili smo FSR 2.0 da isporučuje sličnu ili bolju kvalitetu slike od nativne, a dizajniran je da pomogne u povećanju broja sličica u sekundi u podržanim igrama”, AMD je objasnio na GDC-u.