ESA, američka udruga izdavača igara, ponovno je provela godišnje istraživanje na preko 4000 američkih kućanstava. Rezultati nisu nikad više išli u prilog tezi da se čitava Amerika obožava igrati i da je igranje davno preraslo izolirani trend za manjinu “privilegiranih”.
Tako je analizom dobivena brojka da u preko 65% kućanstava živi barem netko tko redovito igra videoigre (tri ili više sati tjedno). Isto tako, 67% kućanstava posjeduje uređaj koji je korišten za igre.
Michael D. Gallagher, izvršni šef ESA, izjavio je: “Amerika je nacija igrača. Igranje je postalo obiteljska zabava u kojoj osobe uživaju u imerzivnoj zabavi i nevjerojatnim iskustvima. Tome doprinosi i napredna tehnologija, dizajneri i kreatori koji sve više unapređuju sve uređaje, od smartphonea do virtualne stvarnosti, sve kako bi što više poboljšali iskustvo za američke i igrače diljem svijeta.”
Ono što je zanimljivo u ovom istraživanju jest i podatak da je prosječni igrač star 35 godina, dok je udio igrača starijih od 18 godina preko 72%. Što je impresivnije, 67% roditelja igra videoigre sa svojom djecom barem jednom tjedno.
Ostali zanimljiviji nalazi iz istraživanja
- odrasle žene u populaciji igrača čine 31%, što je više od dječaka mlađih od 18 godina, čiji je udio 18%!
- 71% roditelja vjeruje da videoigre imaju pozitivan utjecaj na život njihove djece
- 85% roditelja dobro je upoznato sa sistemom podobnosti sadržaja u videoigrama za njihovu djecu, dok među njima 96% vjeruje da je sistem podobnosti jako pouzdan
- 53% igrača koji često igraju igre izjavljuju da to rade u društvu drugih osoba
- 11% igrača posjeduje VR headset, dok jedna trećina pasioniranih igrača izjavljuje kako će headset kupiti sljedeće godine
- 74% vlasnika PC ili konzolaškog VR headseta koristi uređaj za igre namijenjene jednom igraču
Izvješće isto tako u zaključku navodi utjecaj industrije videoigara na američku ekonomiju. U 2016. godini ta grana industrije generirala je 11,7 milijardi dolara za bruto domaći proizvod SAD-a. Ovo je osiguralo zaposlenje i prihode za 65 678 zaposlenih u industriji i preko 30 milijardi društvene potrošnje. U usporedbi s 2015. godinom gdje je taj iznos bio 23,5 milijardi dolara, rast je očit.
U slučaju da vas zanima više, čitav izvještaj možete naći ovdje.