4K nativno igranje za igrače dubokog džepa ili barem visokog minusa na “tekućemu”.
Prošli tjedan nakon dugo nagađanja konačno je predstavljen Xbox Scorpio, Microsoftova međugeneracijska konzola koja će, po svemu sudeći, biti daleko najmoćnija konzola ikad do sad. Snaga Scorpia je iznimna za konzolaške pojmove, dok se iz Microsofta (s pokrićem) hvale kako će sve igre na toj konzoli biti moguće pokretati u nativnoj 4K rezoluciji, što je zbilja impresivno.
Međutim, “impresivno” ima i svoju cijenu. Lewis Ward, analitičar iz IDC-a, jedne od najeminentnijih kompanija za analizu globalnih tržišta, pokušao je procijeniti koliko otprilike će iznositi trošak proizvodnje jedne konzole. Tako je došao do cifre od čak $650 te ako uzmemo u obzir troškove samog razvoja, pa kasnije i distribucije konzola diljem svijeta, kao i ostale troškove, analitičar Ward procijenio je kako Scorpio u trgovinama neće koštati ispod $700. To je, uspoređujući s početnim cijenama Xbox One i PS4 konzola od $500, odnosno $400, prilično zamjetan skok u cijeni.
Luksuz ima svoju cijenu
Koliko je realno bilo očekivati cijenu tako moćne konzole nižu od predviđene? Sve niže od $700 zbilja bi bilo iznenađenje, stoga je jasno kako će iz Microsofta ciljati onu skupinu “hardcore” igrača koji su spremni platiti za grafički luksuz. Uostalom, u prilog okretanju “hardcoreovcima” ide i suradnja s Digital Foundryjem gdje je konzola i predstavljena prošli tjedan, čije uratke prati upravo takva publika – “hardcore” gameri.
Ipak, ne bi bilo prvi put da se predviđanja raznih analitičara obistine netočnima, stoga nam valja pričekati još dva mjeseca i strpjeti se do Microsoftove E3 prezentacije. Tamo će, zasigurno, biti predstavljene sve važnije informacije.