
Embark Studios otkrio je da je razvoj ARC Raidersa prošao kroz nekoliko velikih odgoda, uključujući i potpunu promjenu koncepta igre jer prvotna verzija, kako sami priznaju, “nije bila zabavna”.
U intervjuu za Edge časopis, izvršni direktor Patrick Söderlund (poznat po radu na Battlefieldu i The Divisionu) rekao je kako su u ranim fazama svi bili uzbuđeni oko ideje o PvE co-op igri, ali su s vremenom shvatili da nešto ne funkcionira.
“Voljeli smo svaki aspekt dizajna, ali nakon dosta vremena morali smo priznati – ova igra jednostavno nije zabavna,” rekao je Söderlund.
Odbacivanje F2P modela kao dobar potez
Zbog toga je Embark odlučio odgoditi projekt i promijeniti žanr iz PvE u PvPvE, kombinirajući borbu protiv drugih igrača i AI protivnika u survival/extraction okruženju. Producent Aleksandr Grøndal dodao je da je tek kasnije uspio “shvatiti što zapravo pokušavaju napraviti”, jer su ranije verzije imale “trenutke zabave, ali bez dosljednosti.”
Još jedna velika promjena dogodila se 2024., kada je odlučeno napustiti F2P model. Cijena standardnog izdanja iznosi 40 eura, dok Deluxe Edition stoji 60 eura, a uključit će dodatnu kozmetiku i emoteove.
Prije izlaska 30. listopada na PC, PS5 i XSX/S, igra će imati “server slam” test od 17. do 19. listopada, a potom i playtest za PC od 24. do 27. listopada.



