Developeri poručili kako su naučili na greškama iz Dishonoreda 2.
Raphael Colantonio, jedan od kreativnih direktora za novi Prey, je u razgovoru s Gameinformerom poručio kako developeri imali težak launch Dishonoreda 2 te da su naučili lekciju na greškama i da su uvjereni kako će PC verzija novog Preya biti bez greške već po izlasku.
Raphael je poručio kako u razvoju nikad ne možete biti sigurni što očekivati, pogotovo na PC-ju zbog velikog broja konfiguracija. Igra je izašla u takvom stanju u kakvom je bila, zatim je dobila zakrpu koja je ispravila probleme, poručuje developer, i sada radi vrlo dobro. Developeri sada imaju cilj pružiti pravu podršku za Prey i osigurati kvalitetan launch. Ovoga puta je više testiranja kvalitete, a i radi se po poznatom CryEngine pokretaču s kojim su developeri upoznati.
Dishonored je imao novi Void engine koji se bazirao na id Techu od developera id Software s mnoštvom modifikacija. Idtech je poznat po tome da je dosta težak za rad, no već smo vidjeli kako ovaj engine može odlično raditi na naslovima poput Dooma ili Wolfensteina. Dishonored 2 je odlična igra koja je nažalost imala brojne probleme na PC platformi zbog kojeg ni dosta snažne konfiguracije nisu mogle vrtiti igru na ultra postavkama na full HD rezoluciji i 60 fps-a. Patchevi su dosta poboljšali performanse, no igra još uvijek nije skroz ispolirana. Prey još uvijek nema točan datum izlaska, a igru možemo očekivati do svibnja ako ne bude odgoda. Igra će biti dostupna za PlayStation 4, Xbox One i PC.
Potpuni razgovor možete pogledati ispod:
https://www.youtube.com/watch?v=GdsP_jyrjBI&feature=youtu.be