Tri postulata klasičnog akcijskog Assassin’s Creeda su – parkour. stealth i borba, kažu developeri iz Ubisofta. Upravo na ta tri temeljna gameplay elementa je postavljen fokus u novom prikazu Miragea.
Parkour sistem uspoređuju s Eziovim igrama. Lagan za naučiti, ali težak za savladati. Sistem parkour kretanja po Bagdadu usredotočen je na okomitost s elementima poput kutnih swingova i visokih motki s kojim ćete prelazite visoke distance između krovova. Cijeli sustav je dizajniran na način da naglasi osjećaj brzine tijekom kretanja, budući da je Basim neusporedivo agilniji od Eivora.
Developeri žele od igrača da djeluju iz sjena. Basimova je više lovac nego nasilan tip, pa se vraćaju stealth mehanike iz prethodnika. Primjerice, vraćaju se ubojstva s klupe, igrači će se ponovno moći utopiti u masama ljudi, a potom je tu i element korupcije u vidu potplaćivanja skupina ljudi.
Posljednji temeljni gameplay element je borba. Stražari su pametniji i vidjet će vas iz većih udaljenosti, tražit će vas u plastovima sijena, orla će pokušavati skinuti s neba, a ako ništa ne upali, pozvat će i pojačanja. Sve kako bi vas natjerali da igrate kako karakterno priliči Basimu – poskrivečki.
Sve vuče na prve Assassin’s Creed naslove, a ako želite potpuni nostalgični povratak, u Mirageu ćete moći uključiti AC1 plavo-sivi filter. Više o Assassin’s Creed Mirageu Ubisoft će otkriti na Ubisoft Forward prezentaciji u ponedjeljak u 19 sati. Pred publikom uživo u Los Angelesu, baš kao nekad na E3, otkrit će što sve priprema za narednu godinu. Od novog Divisiona, preko Avatara, do Miragea i vjerojatno još jednog Assassin’s Creeda.