Vijesti

Assassin’s Creed, Resident Evil i Death Stranding podbacili na iPhoneu

Pogonjen novim A17 čipovima i Neural Engine jezgrama za AI procesiranje, Apple je planirao velike stvari za iPhone 15 Pro i buduće modele po pitanju igara. Apple se vodi onom – “najbolja konzola je ona koju možeš povesti sa sobom”. I dok je Apple zaista na tragu toga, jer velike igre na mobitelu se izvode jako dobro, čini se kako je trozubac ponude ostvario ne baš dobre rezultate.

Ponudu AAA naslova na iPhoneu predvode Resident Evil 4, 7 i Village, Death Stranding te Assassin’s Creed Mirage.

Kako iz dostupnih podataka procjenjuje Mobile Gamer, Mirage je po cijeni od 50 dolara platilo manje od 3 tisuće ljudi s ukupno 123 tisuće preuzimanja od kada je izašao početkom mjeseca. Neusporedivo sa zaradom od desetine milijuna dolara koliko mjesečno uprihode najpopularnije mobilne igre. Ali usporedivo s Assassin’s Creed Rebellionom, mobilnom igrom izdanom 2018., koja je u istom vremenskom periodu ostvarila 612% bolji rezultat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Apple vjerojatno zadovoljan

Slično je i s drugim igrama. Resident Evil 4 ostvario je tek 200-ak tisuća dolara zarade od oko 7 tisuća kupaca, Village je prošao još gore, a Death Stranding nije ni dosegnuo granicu nakon koje ulazi u opseg praćenja analitičkog alata Appfigures.

S druge strane, Appmagic ima nešto optimističniju analitiku pa svim nabrojanim naslovima predviđa 30-ak posto bolje rezultate, ali i dalje je to vrlo daleko od rezultata koje ovi popularni IP-evi i gaming univerzumi ostvaruju na drugim platformama. Šef Appmagica Andrei Zubov dodaje kako uspješnije igre na iPhoneu imaju jednostavnije kontrole i vizuale te su prilagođene kraćem igranju. I najbitnije – jeftinije su.

Zubov predviđa kako će tržišta mobilnih i AA-AAA igara još neko vrijeme ostati razdvojena. “Igrači koji si mogu priuštiti flagship mobilne uređaje i po 50 dolara za igre vjerojatno si mogu priuštiti PC ili konzolu. S druge strane, za igrače koji si ne mogu priuštiti uređaje za igranje ili mobilne telefone visokih performansi je manje vjerojatno da će kupiti igru za 50 dolara.”

Međutim, unatoč lošijim rezultatima, developeri i izdavači neće izgubiti novac na iPhone portovima. Njihove portove financirao je sam Apple, a za pretpostaviti je da će financirati i druge projekte u nastojanju da razvije kulturu i tržište ozbiljnog igranja na vlastitim telefonima.

Igra

Povezano