Ovih dana puno smo pisali o novom Assassin’s Creedu, no nekako nam je promaknula jako zanimljiva gameplay mehanika koju bismo voljeli vidjeti u svim igrama. Shadows će predstaviti takozvani seasons sustav koji uvelike mijenja način na koji igramo ovisno o godišnjem dobu u igri.
Godišnja doba nisu novina, ali mehanika je
Svako godišnje doba utječe na način igranja i neke stvari koje smo radili po zimi, nećemo moći po ljetu i obrnuto. Mijenja će se vrijeme (kiša, snijeg, oluje, vrućine, itd.), ali još bitnije – igrač će osjetiti promjene terena koju nadalje utječu na sam gameplay.
Primjerice, u ljetu ćemo moći iskoristiti puzanje i otpuzati u baru vode i sakriti se u nekakav šaš ili zaroniti ispod površine, dok po zimi nećemo moći jer će ta voda biti zaleđena. Drugi primjer je proljeće i bujanje prirode. Bit će puno više razgranatog drveća, gustih krošnji, žbunja, šikara i makije, dok će jesen sve to ogoliti i samim time uništiti sva mjesta za skrivanje koje je proljeće donosilo.
Po zimi će visjeti ledenice s krovova i moći će se odlomiti i stvoriti buku, no s druge strane, mećave i oluje smanjit će vidljivost neprijateljima koji će za razliku od ljeta i proljeća imati smanjen radijus kretanja jer će se držati toplije rute uz vatru što igraču otvara nove mogućnosti za stealth. Zanimljivo da će kombinacija vjetra i snijega također moći zamaskirati tragove koje igrač ostavlja.
Kako je IGN otkrio, ovo je samo maleni dio onoga što još možemo očekivati jednom kada igra izađe 15. 11. na PS5, Xbox Series X/S i PC.