Vijesti

Assassin’s Creed Shadows je u razvoju 4 godine, Ubisoft smatra kako je to idealni balans

Kada bude izlazio u studenome ove godine, Assassin’s Creed Shadows zaključit će razvojni ciklus od točno četiri godine. To je najduže za bilo koju dosad izdanu igru iz serijala.

Kaže to producent Karl Onnée iz Ubisoftovog studija u Quebecu za Gamesindustry.biz. Tako je Shadows “trajao” za četvrtinu duže od Valhalle, i ako pitate producenta, u vrijeme kada su razvojni ciklusi sve duži i skuplji, a tehnologija napreduje munjevitom brzinom, četiri godine je idealno vrijeme koje bi, barem što se tiče Assassin’s Creeda, trebalo postati optimalno i za buduće nastavke.

“Uvijek se radi o balansu između vremena i troškova, ali što više vremena imaš, to više možeš poboljšavati proizvod kroz ponovljene cikluse,” objasnio je Onnée.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više ljudi ne čini razvoj boljim i bržim

“Da, možeš dodati više ljudi na projekt i završiti ga u kraćem roku, ali to ti ne daje više vremena za ponavljanje ciklusa, jer je potrebno vrijeme da dobiješ povratne informacije od igrača, tima… i zatim vidiš što funkcionira, a što ne, te kako to unaprijediti. Mislim da su četiri godine optimalni za prelazak iz faze koncepta u produkciju i dobivanje potrebnih povratnih informacija kako bi se izvršile potrebne prilagodbe.”

Inače, nakon loše recepcije igrača zbog prema mnogima iskrivljenog prikaza povijesti feudalnog Japana, Ubisoft se nedavno posuo pepelom. Francuski izdavač poručuje kako nikada nije ni imao namjeru prikazati činjeničnu povijest te dodaje kako je Assassin’s Creed uvijek bio povijesna fikcija.

Tako je i afrički samuraj, kako kažu, ilustracija kreativne slobode, a puno kreative i puno slobode u kretanju vidjet ćete 15. studenoga ove godine za kada je zakazano lansiranje prvog velikog Assassin’s Creeda od 2020. godine.

Igra

Povezano