Vijesti

Battlefield V bi mogao podržavati Raytracing odmah na izlasku

Ako već postoji opcija u alfi nema razloga da izostane u završnom proizvodu.

Ekipa iz PCGames Hardwarea se malo poigrala s naredbama u konzoli alfa verzije Battlefielda V i podjelila s zajednicom ono što su otkrili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, nakon što su upisali “Render.DrawScreenInfo 1” kako bi dobili sve tehničke detalje dok se izvodi Battlefield V, na kraju izvještaja jasno je pisalo “Raytrace: OFF”.

Ovo bi moglo značiti da će novi Battlefield zaista podržavati raytracing u realnom vremenu kroz NVIDIA RTX tehnologiju. Ono što je ključno u cijeloj priči je potpuna podrška za DirectX 12, jer raytracing ne radi na DX11, te naravno bolja optimizacija igre na novoj verziji DirectX-a, jer Battlefield 1 se nije baš iskazao u tome.

Od ostalih informacija možemo vidjeti da je igra isprobana u 3840X2160 rezoluciji, na DirectX 11 i grafičkoj kartici NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti što daje dodatnu vjerodostojnost ovoj informaciji.

NVIDIA će sutra, 20. kolovoza, predstaviti novu generaciju grafičkih kartica, a moglo bi se dogoditi da Battlefield V bude drugi najavljeni naslov s podrškom u raytracingu, pored Metro Exodusa.

https://www.youtube.com/watch?v=J3ue35ago3Y

{loadposition pratinas}

Povezano