
Istraga BBC-a donosi detaljan uvid u kolaps studija Build A Rocket Boy i neuspjeh igre MindsEye, koji je njezin osnivač Leslie Benzies ranije pripisao “internim i vanjskim saboterima”, o čemu smo pisali ovdje.
Međutim, prema iskazima zaposlenika, pravi razlozi leže u lošem vođenju, prečestim promjenama smjera razvoja i kulturi straha unutar studija.
Bivši djelatnici tvrde da je Benzies osobno mikro-menadžirao tim, izdajući tzv. “Leslie tickete” – zadatke koje je studio morao rješavati odmah, bez obzira na postojeće prioritete. Često su uključivali i drastične izmjene misija ili mehanika, što je, kako kažu, paraliziralo razvoj i uništilo osjećaj vlasništva među timovima. “Leslie nikada nije znao koju igru zapravo želi napraviti. Nije bilo smjera,” izjavio je jedan od bivših developera.
Otvoreno pismo koje je potpisalo 93 sadašnjih i bivših zaposlenika optužuje vodstvo za radikalne odluke bez konzultacija i ignoriranje upozorenja vlastitih timova. Unatoč višemjesečnom crunchu koji je uključivao dodatnih osam sati rada tjedno, MindsEye je u lipnju izašao u katastrofalnom stanju pun bugova i tehničkih problema.
Studio priznao problem
Ubrzo nakon izlaska otpušteno je između 250 i 300 zaposlenika, većinom iz Edinburgha, što sindikat Game Workers IWGB naziva “potpunim fijaskom u rukovanju otkazima”.
Build A Rocket Boy u odgovoru za BBC je ipak priznao odgovornost. “Verzija igre koja je objavljena nije odražavala iskustvo koje su naši igrači zaslužili.” Studio tvrdi da radi na popravcima i novom sadržaju, no bivši zaposlenici sumnjaju da MindsEye može preživjeti. “To je trebala biti prilika da Škotska postane novo središte AAA razvoja igara, sada je to samo izgubljena šansa,” zaključuje jedan od njih.



