AMD i Bethesda najavili su partnerstvo u vidu tehnologija koje će Starfield koristiti na PC-ju i jednim dijelom na Xboxu. Prije svega se to odnosi na FidelityFX Super Resolution 2.0, koji će tako biti jedina upscaling tehnika koju će imati Starfield.
I dok obje strane kažu kako naporno rade kako bi dobitci po igrače bili što veći, igrači će ipak ostati bez superiornijeg DLSS-a, što je vid ekskluzivne prakse koji se nije svidio dobrom dijelu interneta. Ponajviše zato što se radi o daleko najvećoj Bethesdinoj igri dosad i tehnički problemi po izlasku su zagarantirani, igrači smatraju da se nebi trebale ograničavati tehnologije, posebno one koje pružaju bolje rezultate.
I dok je DLSS ekskluzivan za Nvidija grafičke kartice, FSR2 radi i na Nvidiji i na AMD-u, pa nitko neće biti zakinut. Međutim, u AMD-ovu obranu, prednost ove suradnje leži u tome da će benefite po prvi puta na značajnijoj skali vidjeti i vlasnici Xbox Series X i S konzola. “Naše optimizacije ubrzavaju izvedbu i poboljšavaju kvalitetu igranja korištenjem koda od kojeg će imati koristi i Xbox i PC igrači”, poručio je Jack Huynh iz AMD-a.
I dok se svi pribojavaju novog Cyberpunka, šef Bethesde Todd Howard također uvjerava u tehnički glatko izvođenje Starfielda. Tvrdi da će na konzolama to biti dosad najugodnije iskustvo igranja nekog Bethesdinog velikog RPG-a po izlasku. Mi smo blago optimistični, premda nemojte očekivati čuda poput ray tracinga, ali ako Starfield bude ugodno iskustvo na launchu, AMD bi mogao dobiti puno dobrog PR-a.