Vijesti

BioShock 4 bi trebao biti open world, a sustav dijaloga bi mogao podsjećati na Fallout

7 godina je prošlo od izlaska BioShocka Infinite, trećeg nastavka franšize čiji se korjeni vuku još iz System Shock dana. Nakon svega, Ken Levine (idejni začetnik BioShocka) je radio na System Shock dvojci stoga ni ne čudi da BioShock serijal u mnogim elementima upravo podsjeća na taj nastavak.

Unazad par godina se zna da Cloud Chamber Games radi na novom, ambicioznom projektu o kojem javnost ne zna gotovo ništa osim da će sigurno izaći za PS5 i Xbox Series konzole kao i PC. Isto tako se zna da Ken Levine neće raditi na igri, već će raditi sa svojim studiom Ghost Story Games (poprilično ljudstvom skresani nekadašnji Irrational Games) neku svoju novu igru gdje će glavni aspekt biti na naraciji. Vjerojatno će probati primjeniti svoj novi princip zvan “narrative lego”.

Tko zna, možda će i Cloud Chamber Games probati napraviti nešto slično sa BioShock 4, jer i dalje nude natječaje za posao i proširenje kadra iz čijih se uvjeta mogu steći razna saznanja kakav će novi Bioshock zbilja biti. Golemi naglasak će i dalje biti na naraciji, ali Senior Voice Designer će trebati imati iskustva u dizajniranju sustava dijaloga kao i iskustva s RPG igrama. BioShock će prirodavati značaj karakterizaciji i osobnosti likova, što bi prema Reseteri trebalo značiti da će dijalozi, odluke i posljedice odabira trebale prodjećati na igre kao što je Fallout.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S druge strane, u opisu posla dizajnera sustava, BioShock 4 je okarakteriziran kao “emergent sandbox world”. Otvoreni nelinearni BioShock? To bi bilo nešto novo! A možda bi dizajnom podsjećao na hub sustav prva 2 BioShocka. Što se umjetne inteligencije tiče, dovoljno je reći da su poprilično ambiciozni na tom polju kada žele stvoriti AI urbane mase ljudi i njihovog ponašanja spram ekosustava u kojem bivaju i kako će to utjecati na storytelling. S obzirom da se premalo značaja pridodaje kvalitetnoj umjetnoj inteligenciji u igrama, možda će Cloud Chamber time unijeti dašak svježine u ustaljenu formulu immersive sim igara.

Ono što bi nas zanimalo je to, kako BioShock izgleda, koji setting, odnosno grad i koja godina će biti u igri, kakva će atmosfera biti i slično. Dajte nam malo zvučnog i vizualnog materijala priti pliz!