Vijesti

Bloober više ne želi raditi “shitty” igre

Nakon sjajnog remakea Silent Hilla 2 poljski Bloober najavio je svoju novu igru, survival horor Cronos: The New Dawn. U razgovoru s GameSpotom developeri su otkrili što možemo očekivati kao igrači i što žele isporučiti.

Suvoditelj razvoja Jacek Zieba smatra kako je Bloober pronašao svoju nišu, a to su mračni survival horor naslovi te nadalje želi evoluirati, kako formulu tako i vlastiti studio. “Kako smo došli do toga je prilično kompleksno, ali smo došli postepeno i organski. 2016. nakon Layers of Feara u studiju smo pričali tipa ‘OK, dosad smo radili shitty igre, ali možemo napredovati’.”

Kolega Wojciech Piejko dodaje kako je okupljen tim koji baš voli horore i nemaju namjeru mijenjati žanrove. Ali nakon uspjeha Silent Hilla 2 koji je svakako podignuo studio na jednu višu razinu bilo bi pogrešno raditi igre poput Silent Hilla. Odnosno, žele raditi vlastite igre i tako je nastao Cronos: The New Dawn – iz ničega.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bilo bi pogrešno kopirati Silent Hill

Tako se njihova nova igra, koju planiraju izdati u 2025. i na kojoj rade već nekoliko godina, samo jednim dijelom poklapa sa Silent Hillom. I to donekle po vremenskoj crti, budući da se radnje obiju igara odvijaju u 80-im godinama prošlog stoljeća, međutim, Cronos pritom koketira s budućnošću s kojom će alterirati događaje.

Tzv. Traveler putuje u prošlost kako bi spasio ključne ljude tog doba i pokušao promijeniti mračnu budućnost. Developeri kao uzor navode Netflixovu seriu Dark, a na izbor radnje svakako je utjecao i Covid-19 tijekom kojeg je i započeo razvoj igre.

Igra