Bright Memory je još jedna primjer da skromna igra indie produkcije ne mora praktički nimalo zaostajati za AAA projektima.
Vjerovali ili ne, na ovom FPS-u radi samo jedna osoba. Zeng Xiancheng se prilikom produkcije Bright Memoryja odlučio za moćni Unreal Engine 4, ali s obzirom da igre programira u slobodno vrijeme, za pomoć u izradi koristio se Blueprint materijalima, dakle već pripremljenim modelima i animacijama.
No kada vidite kako njegova igra izgleda u pokretu i kako je čitav napredak postignut u samo godinu dana, nemoguće je ostati ravnodušan i umanjivati uspjeh onoga što je dosad napravio.
Epic Games , tvorce Unreal Enginea 4, toliko je impresionirao Bright Memory da su Zeng Xiancheng odmah pozvali na konferenciju na kojoj sudjeluju poznati Unreal razvojni programeri.
Uvjerite se i sami koliko Bright Memory izgleda odlično za jedan samostalni projekt: https://www.youtube.com/watch?v=GQZNOeW0FuI
Osim prezentacije, u prvi plan upada i sučelje koje je očito inspirirano projektima kao što su Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier i Deus Ex: Mankind Divided. Uz malo sreće, Bright Memory će kao konačna verzija za PC ugledati svjetlo dana već iduće godine. U pripremi je i VR verzija za Bright Memory Oculus Rift.