Nakon što je Marc Laidlaw izbacio blog s tekstom koji je svojevremeno trebao biti treća epizoda HL2, ekipa se ne može pomiriti s time da je nikada neće igrati. Zato uzimaju stvari u svoje ruke i kreću u dizajniranje igre u Source Engineu.
Prvotno je mod za HL2: Episode 3 trebao biti u Unreal Engine četvorci od strane jedne osobe pod nazivom Trebla Freeman. Još prije 2 mjeseca je izbacio prototip sa jednostavnom mapom i Gravity Gunom. No ispalo je da je to preambiciozan projekt da ga radi samo jedna osoba, stoga ništa od toga.
Unreal Engine 4 se napušta, a Trebla sada ima tim fanova koji će raditi na trećoj epizodi ali u Source Engineu. Kažu kako projekt kane dovršiti u svega 4 mjeseca tako da bi njihovo ostvarenje mogli već igrati početkom 2018. godine.
Ali da već ne pripremamo ražanj dok zec još skakuće u šumi, još nije 100% sigurno hoće li tim ispuniti to i dovršiti treću epizodu. Također, nema nikakvih materijala u vidu videa ili screenshotova tako da ćemo im zasad trebati vjerovati na riječ.
Evo kako je prototip igre izgledao u UE4 kao orjentir kako bi možda to jednom moglo izgledati u Source Engineu: