Kada vas u podcast zove norveški fond koji u investicijama diljem svijeta broji preko bilijun eura, onda se na njega odazovete i pokušavate govoriti što je realnije moguće. Najnoviji gost bio je šef Sonyja Kenichiro Yoshida. Ovim povodom pružio je uvid u jednu od, kako kažu Norvežani – najkreativnijih kompanija na svijetu.
Upitan kako vidi budućnost igranja, Yoshida odgovara kako je budućnost svugdje i na svim uređajima prvenstveno putem streaminga. I dok PlayStation kao konzola ostaje u fokusu poslovanja, “PlayStation iskustva” širit će se na računala, mobitele i cloud. Premda, preslušavajući cijeli intervju, za razliku od clickbait članaka na internetu Yoshida nigdje ne navodi kako će “iskustva” dolaziti istog dana na sve platforme.
Što se tiče pretplata, kaže kako je situacija kod igranja bitno različita od klasičnih video servisa. Poučen vlastitim metrikama, dodaje kako igrači u velikoj većini vremena igraju samo jednu igru istovremeno i kako “sve što možete pojesti” pristup i ne djeluje baš najbolje kod igara. Stoga se Sony odlučio na hibridniji sistem.
Pozdravlja konkurenciju
O Microsoftovoj akviziciji Activision Blizzarda tvrdi da je dobra. “Natjecanje je neophodno kako bi gaming industrija rasla, mi u Sonyju vjerujemo kako je bitno ponuditi igračima mogućnost različitih načina igranja i nastavit ćemo djelovati u tom smjeru.
Od kada je 2018. postao šef čitavog Sonyja, kaže kako je njegov mandat u cijelosti fokusiran na kreativnost. Glazba, filmovi i igre ostat će primarni za Sony i u tom smislu prati i nastavit će pratiti i proizvodnja hardvera. Umjesto poluvodiča i baterija, navodi kako su Sonyju sada bitnije kamere, kako profesionalne za snimanje filmova, tako i one za potrošaće gdje Sonyjevi senzori za fotografiranje i snimanje na mobitelima predvode industriju.
Za kraj, Yoshida priznaje kako nema baš vremena za svakodnevno igranje, svoje slobodno vrijeme, dodaje, posvećuje sinu s posebnim potrebama i ono ga opušta. Ali raduje se skorom prelasku Marvel’s Spider-Mana 2.