Trend u gaming industriji prelio se i na Sony, iz čijih razvojnih studija posljednjih tjedana stižu tužne vijesti o otpuštanjima. Već smo pisali o “puštanju ljudi” iz Naughty Doga i Media Moleculeu, a sada su otkazi uslijedili i u Bungieju kojeg je Sony kupio prošle godine za 3,6 milijarde dolara.
Prvi je o problemima u tvorca Destinyja pisao novinar Jason Schreier, a potom je izvršni direktor studija Pete Parsons sve potvrdio na društvenim mrežama. “Danas je tužan dan jer se u Bungieju opraštamo od kolega koji su značajno doprinjeli našem studiju. Ono što su ovi iznimni pojedinci doprinijeli našim igrama i kulturi studija je ogromno i nastavit će biti dio Bungieja dugo u budućnosti”, stoji u poruci.
Među pogođenima se našla i veteranka Liana Ruppert s 21 godinom staža u industriji, voditeljica društvenih mreža, a sudeći po ostalim reakcijama, i drugi otkazi uslijedili su najviše na pozicijama koje se ne tiču direktno razvoja igara. Svejedno, u studiju koji slovi kao jedan od uspješnijih u gaming industriji, potreba za masovnim otkazom djeluje zabrinjavajuće, pa se među fanovima javlja pitanje kakvo je stanje u ostatku industrije?
Specifično, Bungie se odlaskom Jima Ryana s mjesta čelne pozicije PlayStationa pronašao u neobičnoj poziciji. Kupljen zbog znanja razvoja uspješnih live-service naslova, odlaskom šefa PlayStationa navodno se mijenja čitavi fokus kompanije. Nakon problematičnog razvoja The Last of Us multiplayer projekta, Sony se navodno vraća onom što najbolje zna – narativnim iskustvima za jednog igrača.