
Krenulo je testiranje Marathona, Bungiejevog novog extraction shootera, u SAD-u i Kanadi kroz zatvorenu alphu. Premda su prve reakcije igrača relativno pozitivne, postoji nekoliko univerzalno kritiziranih zamjerki.
Najviše se spominje izostanak proximity chata, na čemu Bungie inzistira kroz sve svoje igre, a iznimka neće biti ni Marathon. Bungie svoju odluku pravda toksičnim ponašanjem igrača u masovnim online igrama te dodaje da, budući da nema rješenje za taj problem, ne želi tu funkcionalnost uvesti ni u ovu igru.
Druga zamjerka odnosi se na aim assist – odnosno mogućnost uključivanja automatske pomoći pri ciljanju i za one koji igraju mišem i tipkovnicom, što je prilično neobično. U cross-platform igrama developeri se obično odlučuju dodati aim assist isključivo za igrače na kontroleru, kako bi kompenzirali objektivni nedostatak u odnosu na igrače s mišem, no Bungie ima drugačiji pristup.
Traži se balans
U livestreamu se obratio direktor gameplaya Andrew Witts, koji je priznao da trenutačno nije zadovoljan implementacijom ove postavke. Dodao je da se opcija testira kako bi se pronašao sweet spot, a paralelno se prate i reakcije igrača. To je, ističe, i smisao ovakvih testiranja.
“Ovo je nešto što pokušavamo iskoristiti kao polugu kako bismo zadržali ravnotežu između igrača na različitoj periferiji. Stavili smo tu opciju pred vas, testiramo i osluhujemo, te ćemo nastaviti reagirati na temelju vaših povratnih informacija”, zaključio je Witts.
Neki poznati igrači, poput Shrouda, prilično su vokalni u kritici aim assista na mišu i tipkovnici. Smatraju da takva opcija nema što tražiti na PC-ju i da razvodnjuje iskustvo igranja, što je neobično i drugim igračima. Kako bilo, opciju je moguće isključiti, a Bungie će, kako kaže, nastaviti osluhivati reakcije zajednice.
Testiranja će se nastaviti i u narednim mjesecima, u jednom trenutku će se proširiti i na Europu, a lansiranje se očekuje negdje u rujnu.