Čini se kako treba zadovoljiti glad dioničara za parama, a Activision “zna” i kako će to učiniti.
Nemojmo se zavaravati. Bilo je za očekivati da će Activision i Treyarch htjeti dodatno zaraditi na igri Call of Duty: Black Ops 4 putem mikrotransakcija. Problem je njihova implementacija koja je, prema brojnim bijesnim gamerima, nadmašila nivo koji je prije godinu dana postavio Electronic Arts sa Star Wars: Battlefront II. CoD Points su tako došli na PlayStation 4 verziju igre, a potom će ih dobiti i ostale platforme na kojima je izašao Black Ops 4.
O čemu se radi? Da bi dobili Tier 200 weapon variant potrebno je napraviti nešto od sljedećeg: Ili grindat igru otprilike 200 – 250 sati ili jednostavno potrošiti otprilike 200$ u mikrotransakcijama na CoD bodove za istu stvar. Problem je što postoji i vremensko ograničenje u koje je potrebno ugurati te silne sate. ili ćete imati život ili ćete igrati Black Ops 4.
Novinar Eurogamera je zaključio jednostavnom računicom da bi skok sa Tier 7 na 200 zahtjevao da kupi 19,300 CoD pointsa odnosno 130 funti. Bolesno!
Igrači su bijesti te optužuju Activision i Treyarch da su namjerno otegnuli satnicu grindanja do besvijesti kako bi ih obeshrabrili od ideje i “potaknuli” ih da otvore novčanike i rastanu se od para. Da stvar bude gora, čini se kako je sve ovo namjerno napravljeno sa zadrškom od nekoliko tjedana nakon inicijalnog izlaska igre kako bi Activision osiguran da Call of Duty dobije super ocjene i pohvale od kritike. Ilitiga da ne ponove situaciju koju je imao Electronic Arts sa Star Warsom. Pa kad se to dogodilo, čini se kako sad idu testirati do kojih granica mogu novčano iscijediti svoju igraću publiku.
Fortnite je kriv za sve! Ili?
Da stvar bude gora, potrebno je ulupati sate igrajući igru da bi se dobio jedan item koji će uglavnom biti nešto od sljedećeg: sticker, emote, spray paint, face paint ili odijelo koje je praktički samo različita boja iste varijacije. Tek na Tier 50 se dobije prvi weapon variant za što je procjenjeno da treba ulupati cca 70 – 80 sati igranja. Sama igra ne sadrži bogznašto sadržaja te sve specijalne stvarčice i kastomizacija je “zaključana” iza Black Marketa koji Activision ovim postupcima novčano više cijeni nego samu igru. Što više, neka odijela se ne mogu ni equipati ako se ne dobije cijeli Reserve Supply set. S obzirom kojom sporoćom se dobija po jedan supply drop od njih jako puno uključenih, možemo samo nagađati koja je statistička vjerojatno za brzo skupiti setove.
Pošto se iz aviona vidi da je Activision gledao što radi Epic sa Fortniteom i pokušao implementirati sličan sustav, to uopće nebi bio problem da je Call of Duty: Black Ops 4 free to play igra te da se dosta itema može otključati igranjem normalnom brzinom, a ne suludim grindanjem. Ovako su igrači platili 60$ igru, 49,99$ Season pass te sada očito treba odriješiti još novaca na mikrotransakcije koje vrijede više nego sama igra. Više i detaljnije o ovoj problematici (da ne kažemo antikonzumerističkom djelovanju kao što to govore bijesni gameri) se može saznati na linku za izvor ispod.
Izvor: reddit.