Vijesti

Call of Duty: Black Ops 4 serveri su kompletno popravljeni i vraćeni u odlično prvobitno stanje

Sve je popravljeno značajno ranije nego što smo to očekivali.

Prošli tjedan bila je aktualna informacija kako su serveri u Black Opsu 4 naštimani na osvježavanje od “samo” 20 herca u sekundi, što je tri puta manje od 60 herca koliko je bilo u beti, te kakav je bio standard u Call of Duty igrama do sada koje su, realno, bile sinonim za dobro mrežno izvođenje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Manji tickrate manifestira se u takvom obliku da ćete kasnije vidjeti pravu poziciju igrača u igri, pa se često događaju one situacije da vas “ubiju iza ugla” ili prije nego što uopće vidite protivnika. Generalno gledano, što je veći tickrate, to je bolja kvaliteta igranja.

Nema više ubijanja iza zaklona

Pomislili smo kako su nam Activision i Treyarch još jednom “uvalili”, internet je poludio, međutim, stvarni razlog smanjenog tickratea bila je poveća i neočekivana navala na servere, pa kako bi zadržali stabilnost igranja, ekipa iz Treyarcha trebala je konfigurirati servere na lošije.

Od onda, provedene su mnoge optimizacije, pa je tickrate dva dana kasnije već bio povećan na 30 herca, da bi danas, konačno, igrači testiranjem odaziva primijetili kako su u većini svijeta serveri vraćeni na ugodnih 60Hz odaziva. Dakle, Treyarchu i Activisionu nije trebalo dugo da poprave sve probleme, a sada bi trebali sudjelovati u značajno manje razmjena metaka koje rezultiraju ubijanjem iza zida i drugim neobjašnjivim fenomenima.

Igra

Povezano