Sjećate li se kad su Assassin’s Creed igre bile manje i fokusiranije? Recimo, prije nego što je serijal otišao u RPG vode imali smo Unity i Syndicate koji su bile prilično velike igre smještene u velike i detaljne gradove. I bili smo zadovoljni njihovom trajnošću.
Međutim, s Originsom i Odysseyom to se promijenilo. Assassin’s Creed igre su sad ogromne, s velikim svjetovima i regijama, a samo da biste odigrali glavnu priču potrebno je oko 40-ak sati. I to je super. Serijal je dobio prijeko potrebno osvježenje i više nije podložan kritikama kao ranije.
Jeste li se ikad zapitali kakva je budućnost serijala? Hoće li se on vratiti fokusiranijim pričama i svjetovima? CEO Ubisofta za GamesIndustry.Biz Yves Guillemo dao je odgovor na to pitanje.
“Naš cilj u budućnosti je da imamo igre poput Unityja unutar Odysseya”, izjavio je Yves pa nastavio. “Ako želite priču od 15-ak sati, imat ćete je, ali moći ćete igrati i druge priče”, a kasnije je odagnao svaku mogućnost da se serijal u skorije vrijeme vrati fokusiranijim igrama.
Igrači su Odyssey u prosjeku igrali preko 60 sati
Yves je potvrdio kako su igrači u prosjeku Odyssey igrali preko 60 sati, a zbog rasta broja igrača Ubisoftu se isplati raditi veće igre i kasnije producirati dodatan sadržaj. “Činjenica da imamo igrače koji plaćaju predmete u igri daje našim developerima šansu da kreiraju dodatan sadržaj” – potvrdio je Yves kako Ubisoft funkcionira posljednjih godina.
Dakle, Ubisoftov zaokret za 180 stupnjeva posljednjih godina temeljen je na uspješnim financijskim pokazateljima. I ovo je samo potvrda kako je model koji guraju u praktički svim svojim igrama itekako uspješan. Broj igrača raste, igre su kvalitetne, dodatan besplatan sadržaj stiže, pa iako je razvoj igara sve skuplji, on se ipak uspije pokriti iz mikrotransakcije koje, dokazali su, ne trebaju biti nametljive kao nekad. I ne samo da se financijski pokriju, već je i zarada veća, a vrijednost dionica kompanije su u konstantnom porastu.