Vijesti

Crash Bandicoot N. Sane trilogija programirana bez izvornog koda

Danas smo u situaciji da često ne stignemo cijeniti trud koji proizvođači ulože u izradu igara. Kada čujete što su u Vicarious Visions poduzeli prilikom prerade prva tri Crash Bandicoota, vjerojatno ćete ovaj paket cijeniti i više.

Ekipa iz Ars Tehnice došla je do zanimljivih informacija koje se odnose na složen i zahtjevan proces izrade prerađenih Crash Bandicoot naslova koji uskoro (i zasad ekskluzivno) izlaze za PlayStation 4.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, kako se spominje u izvještaju, trilogija koja izgleda odlično je praktički iz temelja ponovno napisana, velikim dijelom i iz razloga jer proizvođač Vicarious Visions nije imao pristup originalnom izvornom kodu.

„Praktički je sve nedostajalo“, izjavio je dizajner Dan Tanguay. Ovo se odnosi na izvorni kod i referentne materijale korištene pri izradi. Pokretač igre je specifično napravljen upravo za ovaj serijal i nije bila namjera da se koristi za nešto drugo.

U Vicarious Visions su imali težak zadatak, no barem su u tom procesu „preživjeli“ 3D žičani modeli koji su korišteni u originalnim igrama, što je timu (nakon što su iste naknadno morali i dekodirati) pomoglo u skaliranju veličina i prostora unutar igrinog svijeta.

Trud koji je tim uložio vidi se i u činjenici da je Crasheva sestra Coco sada igriv lik kroz sve 3 igre.

Crash Bandicoot N. Sane trilogija izlazi za PS4 za nešto više od tjedan dana, točnije 30.lipnja.

Igra

Povezano