Vijesti

Cyberpunk 2077 ima ogromnu i bogatu kustomizaciju, a ne vidimo lika?

Cyberpunk je ponovno jučer podignuo prašinu u gaming svijetu. Nakon šuškanja interneta o downgradeu grafike, jučer je internet zapalila objava da će sve cutscene u igri također biti iz prvog lica što znači da nećemo vidjeti našeg lika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velika je to promjena od onog gameplaya prikaza od 45 minuta gdje smo vidjeli lika iz trećeg lica. Dobro, zašto je to sad strašno što će čitava igra biti iz prvog lica? Pa i nije, ali postavlja se pitanje čemu onda tolika velika i bogata kustomizacija lika kojeg ne možemo vidjeti uopće?

Istina je malo drugačija…

Moći ćemo vidjeti lika i to često. Doduše, ne u animacijama ali svaki put kad budemo išli u inventory vidjet ćemo lika kojeg smo stvorili. Također, tijekom sekvenci koje uključuju vožnju (a ima ih dosta), a čak ćemo moći vidjeti lika i u nekim animacijama.

Osim toga, ako se baš volite gledati, lika ćemo moći vidjeti svaki put kad naiđete na ogledalo (a ima ih na stotine), pa čak i kroz refleksije na nekim površinama. Tako da eto – moći ćemo gledati svoje kreature iako to nije zaista toliko bitno zapravo. CDPR objašnjava da je prijelaz u prvo lice stvar imerzije, no nećemo ulaziti u to jer upitno je koliko je i to istina.

Cyberpunk 2077 najočekivanija igra na tržištu iduće godine i svaka nova informacija (koliko god ona bila mala ili velika) podiže prilično puno prašine. Očekujemo u budućnosti još više prašine…

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS
Igra

Povezano