Vijesti

Dan Houser objasnio zašto je svaki GTA poseban

Suosnivač Rockstara i supotpisnik najvećih uspješnica studija Dan Houser dao je veliki intervju Lexu Friedmanu. Pričao je o propalom projektu imena Agent, a u istom razgovoru Houser je otkrio i filozofiju koja je Rockstaru omogućila da Grand Theft Auto ostane svjež gotovo tri desetljeća.

Ključ, kaže, leži u konstantnoj evoluciji. “Mislim da smo odradili dobar posao u stalnom inoviranju unutar IP-a. Ljudi imaju snažna mišljenja, netko voli jedan dio, netko drugi, ali to je zato što su igre međusobno prilično različite,” tvrdi Houser.

Iako se svaka igra vrti oko kriminala i slobode u sandbox svijetu, način na koji se to prikazuje uvijek se mijenja. “To je GTA, igra o kriminalcu, ali način na koji igraš, kako se priča razvija, kako svijet diše, sve se to mijenja. Upravo to drži serijal živim.”

Houser je spomenuo i važnost marketinga, koji je uvijek bio dizajniran “kao trailer za film”, tako da igrač ima osjećaj da je već dio igre.

GTA 6 izlazi 26. svibnja 2026. za PS5 i XSX/S, a bit će prvi GTA bez ijedne Houserove linije dijaloga ili scenarističkog doprinosa. Međutim, djeluje kao i da će bez Housera nastaviti filozofiju prethodnika. GTA 6 će, očekuje se, igrati i osjećati drugačije od prethodnika.

Igra

Povezano