Vijesti

Danas stiže kraj 9-godišnjeg puta, Terraria dobiva svoju posljednju nadogradnju

Prošlo je točno 9 godina otkako je studio Re-Logic izbacio prvu verziju Terrarie na PC. Terraria je stvorila golemi kult obožavatelja, Youtubera i streamera koji su svoju karijeru i život posvetili toj fantastičnoj igri. Dvije godine nakon izlaska igra se proširila na Playstation 3, Playstation Vitu, Xbox 360, iOS, Android telefone, a zatim i na PlayStation 4, Xbox One, Linux, 3DS, Wii U te prošle godine na Nintendo Switch.

U tih 9 godina Terraria je dobila veliki broj nadogradnji i od simpatične 2D sandbox igre koja se fokusira na istraživanje dobili smo igru koja po kvaliteti može konkurirati Minecraftu. Ali i po prodaji, jer dosad je prodana u preko 30 milijuna primjeraka. Ljubav fanova prema igri i developerima nije bila neuzvraćena, te nakon 9 godina danas izlazi posljednje poglavlje Terrarie. Ujedno i najveća nadogradnja dosad.

Terraria 1.4 Journey’s End.

Re-Logic je kao studio dugo vremena planirao Journey’s End koji je toliko masivan da ga ne možemo klasificirati kao patch ili expanziju već kao remake kompletne igre. Proći ćemo tek kroz nekoliko značajnih stavki, jer kompletna lista bila bi suviše velika.

  • Grafika i animacije su poboljšane. Svijet je življi. Generacija svijeta je unaprijeđena.
  • Soundtrack je obnovljen. Dodano je 14 novih pjesama. Nekolicina njih je producirano od fanova same igre!
  • Rebalans svih predmeta u igri te još tisuću novih. Trenutno ih ima preko pet tisuća!
  • Rebalans svih neprijatelja. Dodana su 2 nova bossa, 2 mini bossa, te velikih broj mitskih bića protiv kojih ćemo se boriti.
  • Golf kao mini igra. Radite svoje staze i igrajte sa prijateljima!
  • Potpuni rework NPC-eva i načina na koji s njima komuniciramo. Od sad vaši građani mogu biti sretni ili nesretni ovisno o tome koliko udovoljavate njihovim potrebama.
  • Integracija tModLoader alata unutar Steama.
  • Podrška za Razer Chromu. Vaša tipkovnica mijenjat će boje ovisno o tome gdje se nalazite, pa tako stvoriti još jedan nivo imerzije unutar igre!

I ono najbitnije – Master težina i Journey mode

Do sad smo imali dva nivoa težine. Normal mode je defaultni nivo težine, te Expert mode za čijeg ćete si igranja željeti rezati vene ako niste pripremljeni. Osim što vas i najslabiji slime može ubiti prilično lako, bossovi imaju više zdravlja te ujedno rade više štete. Što više zdravlja “otkinete”, to veći damage rade igračima kad polude.

Osim težine igre svaki od svjetova ima svoj stupanj evolucije koji bi dodavao novi sloj težine ovisno o tome koliko smo napredovali. Ubijanjem bossa Wall of Flesh svijet prelazi u Hard Mode i nakon toga nema više povratka. Ubijanjem ostalih Hard Mode bosseva otključavaju se nove rude, novi neprijatelji i jača oružja.

No što je Master mode? Master mode je nova razina težine koji stiže u Journey’s End naspram kojeg je Expert mode igra za bebice. Master je težina napravljena isključivo za najiskusnije igrače Terrarije i one koji SuperMeatBoy igraju zatvorenih očiju.

Bossevi bi trebali biti toliko teški i mehanički kompleksni da će vas i najmanja greška koštati života. Kad pričamo o životu, i dalje postoje klasične Softcore opcije u kojem gubite novac nakon smrti, Mediumcore u kojem vam ispadnu svi predmeti i novčići te Hardcore u kojem, kada umrete postanete duh koji može lunjati po mapi i pričati sa ostalim igračima sve dok ne izađe iz igre. Prilikom izlaska iz igre igrač-dug briše.

I za kraj Journey Mode. Za razliku od klasičnih modeova igranja, Journey mode na raspolaganje pruža čitav niz slidera kako biste prilagodili igru vlastitom ukusu čak i tokom igranja. I ne staje na tome. Implementiran je alat koji skenira predmete, stavlja ih u kolekciju, a zatim svaki od njih možete natrag 3D isprintati (unutar igre). Da bi ste otključali opciju printanja boljih predmeta morat ćete imati specifične predmete u kolekcije ili određeni broj globalnih skenirah predmeta.

Journey mode je na kraju napravljen kao znak ljubavi developera prema igračima te su dali maksimalan trud i svo svoje vrijeme da bi svim fanovima Terrarije i novim igračima dali najbolje moguće iskustvo. Dakle, ako si želite totalno olakšati igru i samo chillati s prijateljima, Journey mode shvatit ćete kao nekakvu vrstu cheat alata, dok vam istovremeno slideri i opcije mogu postaviti težinu izazova kao nijeddna postojeća razina težine.

Terraria na Steamu košta 10 eura a Journey’s end update bit će dostupan danas od 19 sati, a zasad samo za PC. Hvala Re-Logic i sretno u nastavku što god vas čeka!

Povezano