Najveća zamjerka Star Wars Outlawsu ide ka forsiranim stealth dionicama koje su, ako išta, pravi pokazatelj koliko je stealth loš ako je forsiran, pa čak i ako je u stealth orijentiranoj igri.
Pritom Outlaws nikako nije stealth orijentirana igra, ali kada u stealth misijama pogrešni korak nagradite ponavljanjem čitave misije, onda je to problem. A upravo to radi Outlaws. Ono što ne rade ni prave stealth igre poput MGS-a ili čak Hitmana. Jednom kada te otkriju, u sveopćem kaosu imaš šansu popraviti stvar i upravo ta detekcija čini razdvaja dobre i loše igre.
I sada, konačno, pola godine nakon izlaska stiže potvrda. U velikom ažuriranju koje će uslijediti kasnije danas, uklanja se stealth kao uslov. I dalje ćete moći koristiti stealth mehanike, ali jednom kada zeznete stvar, nema game overa nego nastavljate dalje.
Ujedno, Star Wars Outlaws danas izlazi i na Steamu. Ubisoft obećava kako ubuduće neće zaobilaziti tu platformu, pa će tako i nadolazeći Assassin’s Creed Shadows izaći prvog dana na Steamu.