Trebalo im je samo 5 godina kako bi izdali završnu verziju.
DayZ je prošao mnogo toga u svom razvoju. Prvotno je zamišljen kao mod istog naziva, da bi se kasnije Dean Hall, kreator moda, priključio studiju Bohemia Interactive
i započeo na razvoju samostalne igre.
DayZ nas stavlja u područje Chernarusa, zamišljenje republike raspadnutog Sovjetskog Saveza, gdje je nepoznata pošast većinu populacije pretvorila u vrlo agresivne zombije. Na nama kao igraču ostaje samo opcija preživljavanja, pa tako moramo pretraživati ovaj svijet kako bi pronašli hranu, vodu, oružja, lijekove i sve to dok ubijamo odnosno izbjegavamo zombije, te na isti način se odnosimo prema drugim igračima uz iznimku da s njima možemo i surađivati.
Sada je stigla informacija od glavnog producenta igre, Eugena Hartona, kako DayZ napušta Early Access fazu razvoja u 2018. godini, te kako će nova beta verzija 0.63 isto tako izaći tek sljedeće godine.
Nova verzija igre će sadržavati novi sustav izrade predmeta i oružja, životinje koje imaju sposobnost kretanja u krdima, unaprjeđenja na polju umjetne inteligencije, akcije s okolinom i zvuka.
Planirane nadogradnje uključuju nove tipove zombija i životinja, nove animacije, te više igrača po serveru. Isto tako je spomenuta mogućnost totalne prerade bliske borbe hladnim oružjima uz implementirane combo udarce i izbjegavanje napada.
Ljudi u Bohemia Interactiveu su svjesni i brojnih problema u samom pokretaču igre, stoga su postavili 5 ključnih ciljeva koje moraju ispuniti, a to su performanse, stabilnost, kontrola, balans i modabilnost.
Ako želite pročitati potpunu listu promjena koju donosi verzija 0.63 i nadolazeće planove za igru, onda posjetite sljedeću poveznicu.