Mnogi se još uvijek pitaju kakva je Death Stranding igra. Mnogi još uvijek ne znaju u koji žanr spada. Death Stranding je ako do sada niste shvatili open world akcijska igra. I to je sve što možemo konkretno reći jer sve drugo da vam tvrdimo značilo bih da vam prodajemo maglu. Za to nismo zaduženi mi nego Kojima.
Nove i konkretne informacije kroz 30 dana
Ono što siguno možemo reći da je Kojima potvrdio kako će Death Stranding donijeti i unijeti dosta novih stvari u open world žanr. Nije ništa konkretno precizirao, ali mu vjerujemo jer čitav Death Stranding djeluje kao nešto novo i divlje. Zato je igru teško i strpati u isti koš s drugim igrama.
Konkretne informacije i novi gameplay trebali bismo dobiti u idućih mjesec-mjesec i pol dana. Potvrdio je to sam Kojima. Dakle, negdje uoči E3-a.
Inače, Hideo Kojima je otkrio nekakve gameplay elemente igre i nije nam ništa jasnije.
#DeathStranding is an open-world action game, Kojima says. Adds that the player will have to reconnect the world within the game. “Connection” is the key word of the game #Tribeca2019
— Michelle Jaworski (@michejaw) 25. travnja 2019.
“You’re connecting the game and playing together and everyone will be connected together as well.” Kojima adds that he can’t say anything else because he doesn’t want to be “disconnected by Sony.” #Tribeca2019
— Michelle Jaworski (@michejaw) 25. travnja 2019.
Kao što vidite ključna riječ je “povezanost” i “povezivanje” unutar igre, odnosno svijeta. Meni ovo “playing together and everyone will be connected together” zvuči kao online komponenta, ali Kojima je potvrdio da će se igra u potpunosti moći prijeći bez internet konekcije što vrlo vjerojatno znači da ovo ima dublje značenje.
Igra emocija
Kojima i Norman Reedus su potvrdili da je igra nabijena emocijama i da će biti suza, ali i drugih snažnih emocijama što ne čudi kad znamo što je Hideo Kojima napravio s MGS serijalom.
Q: Do you think people are gonna cry in this game?
— Michelle Jaworski (@michejaw) 25. travnja 2019.
Reedus: Yeah… You get emotionally involved in so many ways. Mads’ character is so intense… #Tribeca2019
Kojima: Not just crying… I want people to take that emotion and use it… You might cry from the story but that’s not as fun. You play the game and you go into the game emotionally tied. #Tribeca2019
— Michelle Jaworski (@michejaw) 25. travnja 2019.
Mi se samo nadamo da ćemo ovo čudo zaigrati ove godine.