Nakon što je u par dana održao dvije gameplay demonstracije i jedan QA s glumcima, Hideo Kojima je nastavio dijeliti intervjue, pa samo tako saznali nove detalje o igri.
Inače, ako niste pratili komentare, i dalje su mnogi oduševljeni igrom, ali sve više ima ljudi koji pišu da odustaju od kupnje. Zaista, biti će zanimljivo pratiti kakav će uspjeh postići Death Stranding koji je velika kocka za Kojimu i on je toga sam svjestan.
Amerika i Engleska bit će zemlja proleterska!
Teško je na domaćem jeziku prevesti sve što Kojima kaže, pa ćemo iskoristiti citate da točno shvatite što on misli o igri. Death Stranding priča priču razjedinjenog svijeta kojeg mi moramo povezati i pružiti mu nadu.
Kojima je sam rekao da se radi o Americi, ali da namjerno nije mapu napravio američkom. Iako je poznato da moramo povezati niti života od jedne strane obale (mape) s drugom stranom.
It’s about America, but I made that map deliberately not correctly America. Maybe it looks like Japan from that angle. I want people to not think ‘America,’ but ‘where you are. Because it depends on who is seeing it. And of course, it’s in the future, and everyone’s connected by internet, but everyone is fragmented. That’s kind of a metaphor as well.
Igra je također prema njema metafora prema Trumpu i EU. Vjerujemo da Hideo misli na razjedinjost SAD-a koja je sve veća i koja se dijeli na one koji podržavaju Trumpa, i na one koji ga ne podržavaju. Amerika je duboka podijeljena zemlja, a izlaskom Velike Britanije iz EU (valjda će izaći), ista situacija se događa u EU.
When you connect, you can use UCA services, but at the same time, they’re retrieving your information 24 hours a day,” says Kojima of Death Stranding’s fictional network which provides coverage of “strands” across the continental United Cities. “It’s like 1984. Some people may not like that, and say ‘I’m not going to connect to UCA, because we’re going to repeat the same thing that we did.’ Like Trump, or the EU, these things. It’s a metaphor.
Igra koja ne vodi igrača za ruku i zabavna je tek kad pređemo 50% igre?
Hideo je u još jednom intervju istaknuo da Death Stranding možda nije igra za svakoga jer igrači će se često osjećati izgubljenim. Posebno na početku igre kad se ispred nas pojavi ogroman svijet i priča koja nas ne vodi za ruku. Kojima je također rekao da je početak igre prilično spor.
Yes, it’s a special world game system itself. There is so much information, you have new terminology, you may be puzzled about what it is about? But don’t worry, when you play the game, you are driven in very slowly at the start. It’s not like Terminator or Star Wars. There is no explanation or anything. It’s very easy to do it that way and I can do it, but the story progresses slowly. Especially at the beginning. You will feel lost, but don’t worry – you will naturally fit in. The system is explained.
Ne znamo koliko će vam svidjeti sporiji početak, ali Hideo želi da svi igrači upiju svijet igre. On također tvrdi da Death Stranding možemo usporediti s Alien filmovima koji postaju zabavni tek kad upoznamo svijet filma i što likovi smiju, a što ne raditi.
Ako ćemo vjerovati Hideu, on sam kaže da igra postaje zabavna negdje na polovici tek.
Some people say it’s almost like the movie Alien, where you are gradually finding out what the whole world is about, what you can do and not do. Maybe it gets really fun when you have completed 50 percent of the game. The player, like in shooters and other genres, go into the game with a known rule and you think you know what a game is about. I didn’t want to have that feeling. Everyone should start from ground zero. Not knowing how to pick up and play the game.
Hideo je odgovorio i na pitanje što misli o tome što ljudi tvrde da je Death Stranding samo walking simulator.
It’s the same as when I first brought out a stealth game. If 100 people play it and 100 people say it’s fun, it means the genre or the game already exists. But this is a new genre – same as stealth the first time, there will be people who don’t get it. It will take time for the real evaluations to come in.
Nadamo se da će Death Stranding na kraju biti veliki uspjeh za Kojimu koji je rekao da bi volio raditi na nastavku igre jer želi nastaviti razvijati stranding žanr.