Vijesti

Demonstracija enginea Project Awakeninga izgleda nestvarno

Najavljen još 2018. za PlayStation, RPG Project Awakening japanskog Cyagames studija oduševio je prezentacijom, ali od onda nismo čuli previše o ovom ambicioznom naslovu.

Sve danas kada je Cyagames demonstrirao mogućnosti Cyllista pokretača. Kroz minutu prezentiran je sustav izgradnje terena i vegetacije. Doslovno u nekoliko sekunda nastaju za video igre nestvarni prikazi.

U nekoliko navrata vidimo i glavnog lika i reljefe koji po strukturi izgledaju kao da su iz igre, odnosno slični su kao u reveal traileru i… To je manje više to što se tiče same igre.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kasnije je objašnjeno, engine je kreiran na način da se jednostavno može prenijeti dio generiranog terena u samu igru, a zatim se automatski prilagođava njezinim karakteristikama: Dakle, lišće poprima sličnu boju, tip drveća se sinkronizira, materijali poprimaju identične karakteristike i slično, nakon čega dizajner može preuzeti stvar u svoje ruke i ručno mijenjati što poželi.

Što i kako će sve te mogućnosti iskoristiti Project Awakening tek trebamo saznati. Nadamo se skorom novom prikazu prave igre, kao što očekujemo i evoluciju u PS5 naslov.

Povezano