Temelji su uspostavljeni, sad slijedi bombardiranje činjenicama.
Najveći prigovori za originalni „Destiny“ pristizali su upravo za priču pa smo tako na sve strane čitali, a i sami se žalili na nedostatak iste. „The Taken King“ DLC je malo sve to produbio, ali i dalje nedovoljno. Također, i ono što nam je servirano, servirano je na, u najmanju ruku diskutabilan način, pa smo tako više o pozadini likova i događaja koji sačinjavaju Destiny svijet mogli čitati samo preko companion aplikacije koju smo morali skinuti na svoj smartphone ili tablet.
Bungie je prihvatio kritike muški pa se tako glavni čovjek za cinamatic dijelove nastavka, Matthew Ward pohvalio preko IGN-a kako će priča u Destinyju 2 igrati mnogo veću ulogu.
Napomenuo je kako je originalna igra poslužila kao svojevrsni temelj za budućnost, igra koja će otvoriti mnoga pitanja i ostaviti nastavcima da daju odgovore. Otkrio je i kako ćemo saznati mnogo više o Traveleru, a da malo „zapapri“ stvari rekao je kako se nada da će se ljudi od sve te silne priče početi žaliti na višak iste.
Naglasio je i kako su puno vremena posvetili izgradnji „bogatog“ svijeta, te kako su napokon spremni napuniti isti zanimljivim pričama i osebujnim likovima.
Moramo priznati kako je ekipa iz Bungieja lijepo prihvatila kritike i okrenula stvari na zezanciju, a nadamo se kako će se gore navedene riječi i ostvariti.
Beta za „Destiny 2“ kreće za manje od tjedan dana, točnije 18.7. za sve koje su prednaručili igru za PS4. Ekipa iz FFA također će sudjelovati u testiranju igre, a sve dojmove moći ćete čitati već idući dan, 19.7., ujedno i dan izlaska bete na Xbox One. PC igrači morat će se strpiti do kolovoza za isprobavanje igre, a konačni datum izlaska zakazan je za 6. rujna.
Više detalja o beti pročitajte na idućem linku.