Brojni su cinično dočekali izjavu Phila Spencera kako je 30 FPS-a u Starfieldu kreativnog karaktera. “U jednom trenutku, timovi su mogli odlučili žele li rezoluciju ili frame-rate, i ovo je kreativna odluka. Očito je da imamo igre koje rade u 4K i 60 FPS-a na platformi”, šef Xboxa branio je Starfield, ali i potencijal konzola.
Među developerima i entuzijastima se povela javna rasprava te, uzimajući opseg igre i sve mogućnosti, generalno se brani odluka Bethesde, a pozitivni tonovi stižu čak i iz suprotnog tabora.
Tako se istaknula poruka developera iz Santa Monice, koji pojašnjava da 30 FPS-a nije znak nedovršene igre. “To je odluka. 60 FPS-a na ovoj skali predstavljao bi veliki udar na vizuale. Pretpostavljam da je želja zadržati kvalitetu i smanjiti ‘iskakanje’ objekata”, napisao je Dannie Carlone.
Dannie se u kasnijim odgovorima složio s drugima koji navode kako je Bethesda mogla smanjiti rezoluciju te isporučiti 60 FPS-a, ali odluka o nativnom 4K i oštrim teksturama je sasvim validna. Drugi pak poručuju kako Starfield ni nije naslov za kojeg je presudna tolika razina fluidnosti, a treći nebi imali ništa protiv kada bi im se ponudio izbor između rezolucije i FPS-a.
Game dev here, big fan btw. Wanted to clarify It’s not a sign of an unfinished game. It’s a choice. 60fps on this scale would be a large hit to the visual fidelity. My guess is they want to go for a seamless look and less ” pop in”. And of course your right to dislike the choice