Vijesti

Developer: PlayStation 5 neće biti ništa revolucionarno

Od kad je Sony službeno objavio izlazak PlayStationa 5 za predblagdansko razdoblje 2020. godine, gotovo na svakodnevnoj bazi pristižu dojmovi, nove informacije ili nešto treće o nadolazećoj konzoli.

Jučer smo pisali o “kazeticama” koje je Sony patentirao, a za koje se nagađa da će biti SSD memorija koju ćemo, samostalno, lakše nego ikada moći nadograđivati. A danas prenosimo detalje intervjua developera koji je intervju dao za Gamingbolt.

Prema Dannyju Weinbaumu, kreatoru Eastshadea, hardver konzola nove generacije neće biti ništa revolucionarno, već će samo nadograditi ono što sad imamo. Kod PlayStationa 5 već znamo da će veliki napredak u odnosu na PS4 ostvariti značajno poboljšani Zen 2 procesor, te brza SSD memorija.

Međutim, Weinbaum nije toliko uzbuđen, te tvrdi kako ćemo, što se tiče SSD-a napredak vidjeti isključivo u open world igrama koje će se učitavati brže. “Rekao bih kako SSD neće utjecati toliko na performanse. Uglavnom će umanjiti vremena učitavanja.”

Više napredak nego revolucionarno

Developer tvrdi kako ni prilagođeni AMD-ov Zen 2 procesor neće igrati neku veliku ulogu. Pa nastavlja kako će većinom omogućiti iscrtavanje više objekata na ekranu, pa nazvao to tek evolucijom onoga što imamo sad.

Naravno, ne radi se tu o nikakvoj znanosti. Na kraju se sve svodi na hardver kojim PC igrači raspolažu već neko vrijeme. Tako će PS5 u odnosu na PS4 ponuditi određeni napredak koji će biti posebno vidljiv ako se standardizira nativno igranje u 4K rezoluciji. Za što vjerujemo i nadamo se kako će se dogoditi. Dok, prema našem mišljenju, prostora za revoluciju ima u kontroleru s haptičkom vibracijom, te u načinu na koji će konzola i njezino sučelje unaprijediti interakciju s drugim igračima.

Oznake

Povezano

Back to top button
Close
Close