Vijesti

Developeri objasnili zašto je TTK drugačiji u Battlefield 6 RedSecu

Battlefield Studios objavio je novu community nadogradnju s fokusom na armor sustav u REDSEC-u, battle royale modu za Battlefield 6.

Fokus je, kažu, na tome kako je oklop dizajniran da produlji TTK, ali da pritom sačuva isti osjećaj pucanja koji igrači imaju u standardnom multiplayeru.

Razvojni tim objašnjava da battle royale žanr traži drukčiji pristup, a to su intenzivni dvoboji visokog rizika, veći naglasak na loot, velike mape i duže okršaje. Zbog toga oklop u REDSEC-u funkcionira kao dodatni sloj zdravlja, dok same vrijednosti oružja ostaju prepoznatljive između MP, Gauntleta i BR-a.

“Na taj način oružje se osjeća isto bez obzira igrate li multiplayer, Gauntlet ili battle royale, TTK podešavamo kroz odnos štete prema oklopu, bez da razbijemo balans oružja u ostatku igre.”

Kako REDSEC prilagođava borbu

U pozadini se događaju dvije ključne prilagodbe:

  • produljeni raspon pada štete protiv armora, što znači da se smanjivanje štete proteže kroz veći raspon udaljenosti nego u standardnom multiplayeru
  • smanjena šteta protiv armora na vrlo malim udaljenostima kada se koriste automatska oružja

Razlog za ovo je jednostavan. REDSEC prirodno potiče borbe na većim distancama, pa sustav treba više prostora u kojem šteta progresivno pada. S druge strane, automatsko oružje izbliza ne smije istopiti oklop u djeliću sekunde, pa je šteta na blizu dodatno prigušena.

Igra

Povezano