Vijesti

DICE: “Dotaknuli smo dno s loot boxovima, ali se polako vraćamo”

DICE je studio kojeg je većina igrača obožavala. Kako i ne bi, kad znamo kakve su nam igre napravili – Bad Company, Battlefield 3, Battlefield 4, no s druge strane sve je krenulo po zlu kad je došao Star Wars: Battlefront 2 i nikad viđene, nikad gore i nikad gramzljivije loot kutije.

Ne znamo je li za njih kriv EA ili sam DICE, no činjenica je kako DICE kod igrača nije više omiljen niti previše poželjan. Svjestan je toga i sam DICE koji je priznao kako su sa Star Wars: Battlefrontom II dotaknuli dno kad pričamo o povjerenje igrača i percepciji istih prema studiju.

We hit rock bottom in terms of player sentiment but now it’s climbing every month. We’re delivering more content this year than we did in the first year, which is also a sign of a healthy game. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Star Wars: Battlefront II je danas zaista odlična igra koju rijetko tko s naših prostora igra. Mirne duše možemo reći da je Battlefront II puno bolja igra od Battlefielda V. Ima puno više sadržaja, napucavanje je fantastično, a bogatstvo modeova nikad veće. DICE nije odustao od igre i ona se zaista pretvorila u labuda.

Pomalo zapostavljenog jer je šteta igri napravljena na početku. Zbog toga je čitava reputacija studija srozana, a šlag na kraju je mršavi Battlefield V koji tek sad ima pristojnu količinu mapa, ali baš kao i kod Battlefronta II – prvi dojam je bitan, a on za BFV nije bio pretjerano pozitivan.

DICE se zaista ovu generaciju nije proslavio i prava je sreća što ove godine ne izlazi novi BF jer bi ga Call of Duty pojeo za doručak. Nadamo se da će DICE uzeti dovoljno vremena za next-gen Battlefield koji mora biti smješten u moderno okruženje. Ili pak, Bad Company 3. To je naslov koji igrači žele najviše igrati.

Igra

Povezano