Vijesti

DICE o BF2042: “Problem je bio što igrači nisu razumjeli specijaliste”

Nakon jako turbulentnog launcha, uzrokovanog lošim dizajnerskim i poslovnim odlukama te tehničkim problemima, Battlefield 2024 je skoro dvije godine kasnije uspio u svojevrsnom povratku.

Više povratku ka onom što je dobra igra, nego povratku igrača, jer većina ih nije sklona dati BF2042 novu ili bilo kakvu priliku. Svejedno, DICE slavi. Serijal i studio mogli su odustati i posvetiti se nečem drugom, ali nisu, i to, što god drugi govorili, ukazuje na karakter zbog kojeg možda kupite neku njihovu iduću igru. Najvjerojatnije novi Battlefield.

U intervjuu za Games Radar producent Ryan McArthur priznaje sve iz našeg uvoda. “Igrači su od nas očekivali sjajnu igru, a mi to u početku nismo ispunili… bilo je naporno, iscrpljujuće i na kraju nas je nagradilo.” Potom nastavlja nabrajati sve što je pridonijelo uspjehu, a to su prerade mapa, povratak klasičnom sistemu klasa te općenito povratak nekim starijim mehanikama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pobjegli smo od igrača

McArthur kao najveći problem pri izradi igre navodi to što se studio odmaknuo od igrača. “Pod pritiskom da igru završimo na vrijeme, pobjegli smo od suradnje s našim igračima”, kazao je. Ali zato su igrače poslušali poslije launcha, nakon čega si je DICE uzeo vremena sve razmotriti, staviti na papir i napraviti detaljan plan što dalje.

Premda priznaje problem u odmazdi od igrača, McArthur neke rubne odluke, poput specijalista, ne vidi pogrešnima, koliko su igrači nesposobni da ih “shvate”. “Brojni naši problemi pristizali su iz činjenice da igrači nisu razumjeli kako bi specijalisti trebali djelovati”, kaže. “A ako ne razumijete kako bi nešto trebalo funkcionirati, naravno da vjerujete da je stari način bio bolji. Povratne informacije igrača stvarno su bile dobre. Stoga smo morali pronaći način da im pružimo ono što žele, ali pritom zadržati ono što smo prvotno željeli.”

Specijalisti su ostali ono što jesu, samo su kategorizirani u klase i to je, smatra producent, posljednji korak ka onome što bi jedan Battlefield trebao biti. Premda i dalje uvjeren da su specijalisti bili dobra odluka, priznaje kako je sve bolje od povratka klasama. Igrači su se vratili timskom igranju, a iz timskog igranja, ukazuje telemetrija, proizlazi i veća aktivnost. McArthur nije spreman pričati o novom Battlefieldu, ali napominje kako BF2042 još uvijek nije došao svom kraju. Nredna, šesta sezona negdje na jesen bit će ono što “Battlefield treba biti”.

Da se Battlefield zaista vratio igračima, ukazuje i broj istovremeno aktivnih igrača na Steamu, koji je sada u domeni od 10-ak tisuća pa na više, a jako dugo je bio na oko 5 tisuća s tendencijom prema dolje. I dalje to nisu Battlefield brojke, ali svejedno, ukazuje na sposobnost DICE-a da se vrati. Konačan povratak priželjkujemo u novom Battlefieldu.

Igra

Povezano